Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol X

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Miten ITGis ei ole vielä tullut kyselemään, että mitä on keimo.
Tuosta oli aikoinaan täällä puhetta. Keimosta ja lonasta. Meltsu kovin ihmetteli kun mää piruuksissani ohjeistin forumisteja ko. nuorisosanontoja käyttäen ja niiden tarkoitusta selvittäen. *winks*

En mää nyt ihan niin tyhmä ole kun sää luulet.

Maassa maan tavalla ja sitä saa mitä tilaa. Toinen *winks*

Ketolan Olli sanoi mulle aikoinaan, että: "Jos sää kysyt jotain asiaa, niin olet tyhmä vain sen hetken, mutta jos et ikinä kysy mitään, niin olet tyhmä loppuikäsi".

Näillä mennään. Olli oli hieno tyyppi, vaikka sitä vihattiin. Mää en vihannut.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jos vapaa hiihtotyyli olis aidosti vapaa, kuljettaisiin hiihdettäväksi aiottu matka moottorikelekalla.

Osallistun tällä Forumin Paskin Oma Keksimä Aforismi 2015 -kisaan.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Itse vapaauinnin piirimestaruuskisoissa vaihdoin kesken kaiken moottorikelkkaan ja putosin viimeiseksi.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Ei, kyllä mä olen aina tiennyt, että tahallasi noita kyselet. Siksi se ehkä ärsyttäneekin.
Jep, mutta osa ns. nuorisoslangista on mulle ihan oikeasti hebreaa. Siksi osin kyselen, koska keskustelupalstalla pitää synnyttää keskustelua. Niin. Googlella saa liian helposti vastuksen outoon sanaan. Täällä siitä syntyy sillointällöin ainakin pientä kalabaliikkia. Joka on hyvä.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Kyllä se minulle passaa. Kyseisten ihmisryhmien varjolla tulisi palvelutkin tänne.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös