Renngeist
Soldiers of Antisthenes
http://www.clipartbest.com/cliparts/dT8/6yk/dT86yknTe.gifMenepä siitä Areenalle.
Viimeksi muokattu:
http://www.clipartbest.com/cliparts/dT8/6yk/dT86yknTe.gifMenepä siitä Areenalle.
On tahmannut jo koko aamun eikä tuo giffi muuttanut sitä mihinkään.Renqun käsientaputus tuntuu tahmaavan tän sivuston?
Välillä taputtaa ja välillä kädet on paikallaan. Semmoista tahmaamista tällä sivulla.On tahmannut jo koko aamun eikä tuo giffi muuttanut sitä mihinkään.
Mobiiliversio toimii paremmin. Ja kädet ei liiku siinä.Välillä taputtaa ja välillä kädet on paikallaan. Semmoista tahmaamista tällä sivulla.
Kotikylän hotelleissa ei koskaan ole mitään mielenkiintoista. Kannattaa lähteä vieraisiin jos jonkinlaista iloa elämäänsä hakee.Olin tossa taas yhden yön kotikylän hotellissa..
Saako kysyä, miksi ihmeessä? Olen toki itsekin ollut kerran entisen kotikylän hotellissa, mutta että nykyisen.Olin tossa taas yhden yön kotikylän hotellissa.
Yhden illan säätö, kumpikaan ei halua paljastaa osoitettansa ja kampaamotason invavessa kera homolonkeroiden like a boss ei innosta.. mikä neuvoksi? No, hotelli tietysti.Saako kysyä, miksi ihmeessä? Olen toki itsekin ollut kerran entisen kotikylän hotellissa, mutta että nykyisen.
Ollu yli kaksi viikkoa saikulla ja kotona putkiremppa. Neljä yötä oon tuolla hotellissa yöpynyt, viikon olin isän luona ja muutaman yön kotona. Voinu koko aikaa olla isän luona, kun piti kotipitäjässä käydä verikokeissa ja lääkärissä. Huomenna viikoksi reissuun, ulkomailla on halvempia hotelleja. Sairasloma tällä erää loppu, mutta saishan sitä varmaan puhelimitse maanantaina lisää, täytyy vaan muistaa aikaero, kun soitteleeSaako kysyä, miksi ihmeessä? Olen toki itsekin ollut kerran entisen kotikylän hotellissa, mutta että nykyisen.
Hmm. Tässä on aika paljon osoitteita ja numeroita.Ollu yli kaksi viikkoa saikulla ja kotona putkiremppa. Neljä yötä oon tuolla hotellissa yöpynyt, viikon olin isän luona ja muutaman yön kotona.
Eikä yhtään seksiä.Hmm. Tässä on aika paljon osoitteita ja numeroita.
Eroo S.A Vesasta."Oot sä aika nörtti, kun pitää kännykäkläkin irkata"
Ottaako tämä sitten kehuna vai...
Niin aivan.Eikä yhtään seksiä.