burb
.
Viihdyttäkää mua!
Kerron vitsin:En viihdy!
Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen menivät saunaan jä näkivät siellä isänsä pulkkisen.
Viihdyttäkää mua!
Kerron vitsin:En viihdy!
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/loton-jattipotti-kasvaa-edelleen/4765166Lotossa ei löytynyt yhtään täysosumaa ja kaikkien aikojen jättipotti kasvaa.
Illan kierroksella olisi yhdellä täysosumalla saanut 13,7 miljoonaa euroa suolarahoja.
Kuusi ja lisänumero toi 12 lottoajalle hieman yli 53 000 euroa.
Mainos (uutinen jatkuu alla)
Voittonumerot olivat 9, 14, 17, 23, 25, 31 ja 36. Lisänumerot olivat 26 ja 29 ja tuplausnumero 18.
Ensi viikolla Loton jättipotti on 13,9 miljoonaa euroa.
Asetin tutkijaryhmän selvittämään asiaa.Niin, aivan.
Olen nyt kolmatta viikkoa tauotta miettinyt onko "jörniä" sanan etymologia Jörn Donnerissa.
Kuka tietää kertoa? Tiedätkö sinä?
Ainakin jos menee saunaan Kimmo ja Jorma Pulkkisen kanssa, niin Kimmo on ihan isänsä jorman näköinen.Kerron vitsin:
Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen menivät saunaan jä näkivät siellä isänsä pulkkisen.
Laita se ojennukseen tai anna sille nenänakkia!Kikkeli on hieman levoton. Ei taho millään pysyä piilossa.
Kokeile pseudoefedriiniä.Kikkeli on hieman levoton. Ei taho millään pysyä piilossa.
Ota vähän kikkelin lepoa:Kikkeli on hieman levoton. Ei taho millään pysyä piilossa.