Troy
Well-known member
Toistolla voi saada seksiä tai sitten ei. Samoja mielikuvia jyrniä niin voihan se lopulta onnistua. Tai sitten se muuttuu runkkaamiseksi.Eikä yhtään seksiä.
Toistolla voi saada seksiä tai sitten ei. Samoja mielikuvia jyrniä niin voihan se lopulta onnistua. Tai sitten se muuttuu runkkaamiseksi.Eikä yhtään seksiä.
Niin, aivan.Toistolla voi saada seksiä tai sitten ei. Samoja mielikuvia jyrniä niin voihan se lopulta onnistua. Tai sitten se muuttuu runkkaamiseksi.
Olishan toi aika hassu sattuma jos ei olis.Niin, aivan.
Olen nyt kolmatta viikkoa tauotta miettinyt onko "jörniä" sanan etymologia Jörn Donnerissa.
Kuka tietää kertoa? Tiedätkö sinä?
Jörniminen on kait jotakin metallinsorvausta. Mahdollisimman vaikean materiaalin työstämistä. Vähän sama asia kuin kiviporaus. Ainoastaan parhaat ukot pääsevät parhaimmille urakoille.Niin, aivan.
Olen nyt kolmatta viikkoa tauotta miettinyt onko "jörniä" sanan etymologia Jörn Donnerissa.
Minäpä tiedän!:mad_old:Niin, aivan.
Hyvä saatana kun ei meinaa edes tuota tajuta!:mad_old:Niin, aivan. Asia kunnossa.
What the helvettiä? Red Evil on suosikkihahmoni BB-talossa.Minäpä tiedän!:mad_old:
Fagerholm hoitaa ensin ne vitun lehtikaalit pois sieltä JJ pirtelöstä niin, sillä aikaa minä isken Taiwanilaisen "LifestyleNinja"-ryhmän kanssa Tarton Ihaste-talliin vapauttamaan hevoset valopurppuramiekan kanssa.
Tuliko selväks!:mad_old:
Nose.Jörniminen on kait jotakin metallinsorvausta. Mahdollisimman vaikean materiaalin työstämistä. Vähän sama asia kuin kiviporaus. Ainoastaan parhaat ukot pääsevät parhaimmille urakoille.
No mä veikkaan että forumissa.Juu. Missähän vika? Kolme kertaa yritin päästä sivulle.
1. yritys:
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later
2. yritys:
Database error
The database has encountered a problem.
3. yritys:
Yhteyden muodostus epäonnistui
Tämä peruuntui.Taidanpa katsoa tänään Seven Samurai:n
Eikös se pippeli venyisi ihan kotikaupunginkin hotlassa?14 tuntia pippelivenytystä amsterdamilaisessa lentokenttähotellissa. Kelpaa!
Täällä maksaa huone 55€/vrk, kotikylällä 98€...no okei viikonloppuna kahdeksankymppiä mut kuiteski.Eikös se pippeli venyisi ihan kotikaupunginkin hotlassa?