Albert Oil
Hippi ja juntti
Heh, massa.
Rytmitajua varmaan olis, mutta tekniikka ei riitä. Menee semmoseksi räpiköiväksi huojunnaksi.Tää jäi vaivaamaan: johtuuko tämä siitä ettet saanut rytmitajun puuttuessa perämassaa liikkeelle oikeaan rytmiin vai mistä?
Jotenkin ajattelin burbin lainanneen sen lähinnä yllä olleen Rainierin viestin, mutta eipä kuitenkaan.Rytmitajua varmaan olis, mutta tekniikka ei riitä. Menee semmoseksi räpiköiväksi huojunnaksi.
Toivotaan, ettei jalkaa tarvitse amputoida, vaikka voisithan sen proteesillakin vetää.Ilmoitetaan nyt täälläkin. Kävin viime viikonloppuna Ranskassa ja vedin Ironmanin.
Niin pitää suhtautua jumalattomiin menoihin. Ei löydy, voi kuvitella, mutta ei olekaan. Välinpitäytymättömyys on kaikkein fiksuinta akuuteissa tilanteissa.Kävin, ei siellä ketään ollut. Jos vielä ääniä kuuluu, niin suhtaudun niihin välinpitämättömästi.
Mörkö se on. Viimeksi keittiössä käydessä karjahdin että nyt loppuu se pelottelu, tai muuten. Tai en mä karjaissut, hiljaa supisin ettei se säikähdä.Niin pitää suhtautua jumalattomiin menoihin. Ei löydy, voi kuvitella, mutta ei olekaan. Välinpitäytymättömyys on kaikkein fiksuinta akuuteissa tilanteissa.
Enpä supisi tuossa tilanteessa. Möröt kaikkovat vain pyllistelylla. Vanhassa suomalaisessa Karjalan kansanperinteessä naiset laitumella pyllistelivät karhuille että eivät otsot vie lehmiä. A'ka maitotonkkaa, eli litran mittaa nykyään.Mörkö se on. Viimeksi keittiössä käydessä karjahdin että nyt loppuu se pelottelu, tai muuten. Tai en mä karjaissut, hiljaa supisin ettei se säikähdä.
Harakointia tarkoitin! Muinaiset suomalaiset kyläyhteisöt löysivät käytännöllisen tavan antaa harakoiden revitellä.
Mä olen aika varma että norjalaisilla kalasähköpyörillä yletetään jo Suomeenkin asti kuikuilemaan. Distanssi teknologialle etenee huomiotta.Olen melko saletti, että tämä tyyppi on jonkun varasliigan tiedustelija. Mitään muuta selitystä en keksinyt käytökselleen.
Perkele.