Komp.Älä tule paha kakka tule hyvä kakka.
Ok eli naisten 0,4-2 nmol/l ja miesten 10-38 nmol/l välissä.Tulosten perusteella olen virallisesti välimallin jätkä. En paljasta tarkkaa lukemaa, mutta normaali arvo on välillä 10-38 nmol/l.
Lehtitietoja vastaavista tapauksista seuraamalla olen saanut kuvan, että nämä järjestäytyneet rikollisorganisaatiot vasta härskejä ovatkin.Tuo Pöhkön pihalla ja lähitienoolla tiedustellut hörhö. Olisiko sittenkin hörhö vaan? Uskaltaisiko / kehtaisiko normaali varas tehdä noin avointa tiedustelutoimintaa?
Härskejä ovat: se kun muutama vuosi sitten kävivät tämän kadun varrella, menivät yöllä etuovista sisään ja tyhjensivät alakerran kun isäntäväki nukkui ylhäällä.Lehtitietoja vastaavista tapauksista seuraamalla olen saanut kuvan, että nämä järjestäytyneet rikollisorganisaatiot vasta härskejä ovatkin.
Tiedustelijat ovat käyskennelleet jopa omakotitalojen ja mökkien pihoilla. Ovat huonolla englannilla sitten sönköttäneet jotakin ei-niin-kovin-uskottavaa kun isäntäväki on mennyt tiedustelemaan oudon kulkijan tarkoitusperiä.
Missä päin Someroa? Aikanaan kesiä itsekin siellä viettänyt.Mua luultiin moiseksi, kun toissa kesänä hiippailin vanhoissa lapsuuden kesien maisemissa Somerolla. Mummoni ex-mökin naapuripariskunta tuli hyvin kurttuotsaisina ihmettelemään, että kukas. Tuntui, että eivät lämmenneet tarinalleni, vaikka ihan detaljejakin alueen silloisesta menosta viljelin. Enkä kyllä ihmettele lain.
Leirintäalue Hovimäen välittömässä läheisyydessä Hirsjärven rannalla.Missä päin Someroa?
Trailer park?Leirintäalue Hovimäen välittömässä läheisyydessä Hirsjärven rannalla.
Ookrait, tiedän paikan.Leirintäalue Hovimäen välittömässä läheisyydessä Hirsjärven rannalla.
Itsekin yhdellä somerolaisella leirintäalueella joskus pari kertaa käyny, mutta ilmeisesti eri paikka. Se oli Kökkö nimeltään.Leirintäalue Hovimäen välittömässä läheisyydessä Hirsjärven rannalla.