Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol X

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26863
Täällä on siirrytty naapurustotiedustelusta jo suoraan toimintaan. Taloyhtiöltä tuli viesti että pihoilta on kadonnut tavaraa. Mm. kukkia. KUKKIA! Väittäisin kukkien pollimisen olevan suht älytöntä, mutta ehkä varkaat tietää jotain mitä mä en.
Arvelevat että joku taloyhtiön asukkaista on kukat pöllinyt? Eiköhän varas paljastu kun jonkun parvekkeelle ilmestyy samanlaisia horsmia joita oli aiemmin pihalla.
Vähän kuin pöllisi naapurilta fillarin. Huomais joku päivä että fillari on edelleen omalla paikallaan pyörävarastossa, mutta siinä on jonkun toisen lukko.

Josta tulikin mieleeni, että piti tarkistaa rikoinko tänään kotiintullessain takarenkaani tossa lähistöllä. No huomaa sen sitten aamulla töihin lähtiessä, silloin vituttaa muutenkin, viitti sellasella sunnuntaita pilata.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Täällä on siirrytty naapurustotiedustelusta jo suoraan toimintaan. Taloyhtiöltä tuli viesti että pihoilta on kadonnut tavaraa. Mm. kukkia. KUKKIA! Väittäisin kukkien pollimisen olevan suht älytöntä, mutta ehkä varkaat tietää jotain mitä mä en.
Ehkä sen takia sieltä naapuristasi jynkytys kuulunut.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7204
Täällä on siirrytty naapurustotiedustelusta jo suoraan toimintaan. Taloyhtiöltä tuli viesti että pihoilta on kadonnut tavaraa. Mm. kukkia. KUKKIA! Väittäisin kukkien pollimisen olevan suht älytöntä, mutta ehkä varkaat tietää jotain mitä mä en.
Jospa ne kukkavarkaat ovat niin tyhmiä, että kuvittelevat kerrostalon pihalla kasvavien kukkien olevan oopiumunikkoja tai kannabista.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mitä ihmettä? Olenko tosiaan ollut niin umpitollo että olen kirjoittanut tuossa aiemmin että pollimisen? Tarkoitin tietysti pöllimisen. Ehkä me voidaan sopia tää asia vielä puhumalla.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26863
Aamukakka on vielä tulematta! Tulee kohta kiiru, työaika käy vähiin. Viittis ylitöihinkään jäädä.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Kilpauimareiden uima-asut on muuttunut tälle kesälle. Perse paljaana uivat. Koko uikkarit jotka samalla ovat stringit takaa. :eek:
 

Örfil

Guest
Jos tänne ilmestyy kuva Jonesta stringeissä, maailma ei ole enää entisellään.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Suunnitelmiin tuli muutos ja olen mökillä vielä neljä viikkoa. Kouluhommat alkaa sitten elokuussa. Hyvä mahdollisuus ladata akkuja pitkään.

Frisbeegolfia on mentävä kohta pelaamaan, kun tuli tuo frisbee-paketti hommattua. En tiennytkään sitä, että niitä kiekkoja on ainakin ne perusjutut eli draiveri, läheistymiskiekko ja putteri. Tuo vähän mieleen perusgolfin mieleen, joten mikäs siinä. Kämmenheitto vaikuttaa aika vaikealta heitolta, en tosin tiedä, onko tarpeellista tai hyödyllistä osata heittää tuolla tavalla sitä frisbeetä.

---

Mummon 97-vuotissynttäreitä tuli vietettyä tuossa sunnuntaina. Formulat kävin katsomassa enolla, joka on muuten kova audi-mies, että sillä tavalla. :rolleyes:

---

Ei pelkästään ihmisiä, vaan myös eläinseuraa. Mökin lähettyvillä asuu melko varmasti jänisperhe. Pikku-jänis on usein aamulla jähmettynyt paikoilleen tuohon varaston nurkille. Sitten kun mä kävelen ja menen puuvessaan, niin se skidi-jänis pinkaisee nopeasti karkuun. Vähän tulee tuosta nopeasta lähdöstä mieleen Se on siinä –ohjelma ja jäniskevennys. :D Myös iso-jänis on kuulemma lähettyvillä, tosin sitä en ole nähnyt, mutta siellä se on.

Mukava katsella noita erilaisia elukoita. Esim. korppeja, palokärkejä, lepakoita ja lentäviä koppakuoriaisia.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Suunnitelmiin tuli muutos ja olen mökillä vielä neljä viikkoa. Kouluhommat alkaa sitten elokuussa. Hyvä mahdollisuus ladata akkuja pitkään.

Frisbeegolfia on mentävä kohta pelaamaan, kun tuli tuo frisbee-paketti hommattua. En tiennytkään sitä, että niitä kiekkoja on ainakin ne perusjutut eli draiveri, läheistymiskiekko ja putteri. Tuo vähän mieleen perusgolfin mieleen, joten mikäs siinä. Kämmenheitto vaikuttaa aika vaikealta heitolta, en tosin tiedä, onko tarpeellista tai hyödyllistä osata heittää tuolla tavalla sitä frisbeetä.
Kyllä niitä saattaa tarvita oikealle kaartaviin heittoihin. Pidä kyynerpää vartalossa kiinni, kun nakkaat (ihan ranteella vain). Jos heität koko kädellä, niin lähtee lerputtamaan.

Tosta tärkeämmät. Rystyheitossa powergrip eli 4 sormea kehällä ja peukku kiekon päällä. Anna lantion kääntyä. Kämmenessä keski ja etusormi sekä peukku päällä samansuuntaisesti kuin alla olevat kaksi.
https://www.youtube.com/watch?v=_NRd5SuT4ow
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös