Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol X

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Ykskakskol

______________
Liittynyt
10.3.2015
Viestit
1504
Mulle sopii tuoda kanssa jos haukia tulee. Voin vaihtaa särkiin ja silittää mirriä.
Ei tosin nyt kun pakastin on ihan täynnä ennestään.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Olisipa vielä vanha mummojen puhelinjuorurinki voimissaan ja tai siis hengissä. Nyt olisi puhelinlinjat kuumina tämän illan pienessä maalaiskylässä! Serkkupoika toi isän 85-v juhliin mukanaan tumman kuubattaren. :thumbup:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olisipa vielä vanha mummojen puhelinjuorurinki voimissaan ja tai siis hengissä. Nyt olisi puhelinlinjat kuumina tämän illan pienessä maalaiskylässä! Serkkupoika toi isän 85-v juhliin mukanaan tumman kuubattaren. :thumbup:
Toihan se Urpo Leppänenkin. :wink:

 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Toihan se Urpo Leppänenkin. :wink:

Juu, muistan toki Anan. Oikeastaan jo arvelin viime talvena serkkupojan Kuubanreissun aikaan, että tuleekohan jonkun Anan kanssa takasin, kun niin paljon siellä reissuaa. Ei tullut vielä silloin.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Mukava pelata frisbeegolfia. Käytiin katsastamassa Sulkavan väylä, ihan hyvä oli. Loistava laji. Jos lajia osaa pelata, kehitys on ihan nopeaa. Kauniimmat kiekot ovat vaaleita – esim. valkoinen ja vaalean punainen. Tyyliä ja valoa saa niistä. Myös liila-kiekko oli minun bägissäni. Hyvä sekin.

Onhan niitä kiekkoja vaikka millaisia, mutta mä pärjään kolmella vallan hyvin. Vapaus.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Ostin kaksi - kolme vuotta sitten netin kautta maahanmuuttajataustaiselta mieheltä Bang & Olufsenin kaiuttimet.
Kysäisin ennen ostamista tulevatko seinäkiinnikkeet mukaan, tarkoittaen kyseisten kaiuttimien alkuperäisiä kiinnikkeitä tietysti. Vastasi, että voi laittaa mukaan. Arvelin hänenkin olevan jonkin sortin Tanskalaista laatuhifiä arvostava ihminen jolla moisia pyörii nurkat pullollaan ja on valmis niistä luopumaan kun kaupoille kerran päästään.
Vaan tulipa kaiuttimet minulle lopulta ilman seinäkiinnikkeitä kuitenkin. Arvelin, että enpä jaksa tästä mekkalaa nostaa, koska sain kaiuttimet niin huomattavan halvalla.
Tänään rupesin kyseisiä kaiuttimia ottamaan ensikerran käyttöön ja löysin toisen kaiuttimen pakkauksesta kaksi kiviseinäproppua ja ruuvia.

Ei se perkele Mohamed valehellut lain. Oli vain vähän eri käsitys seinäkiinnikkeestä.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Tehtävänannossa ei sanottu mitä tuosta pitää ratkaista, mutta sieventelin kuitenkin jonkun matkaa:

burb = karvis - perse
b[SUP]2[/SUP]ur = karvis - e[SUP]2[/SUP]prs
b[SUP]2[/SUP]ur = rs(kavi - e[SUP]2[/SUP]p)
b[SUP]2[/SUP]u = s(kavi - e[SUP]2[/SUP]p)

Mahtaisikohan taulukkokirjasta löytyä jotain lukuarvoja noille muuttujille. Tuo e voisi ehkä olla Neperin luku (=n. 2,718). Auttakaa joku.
"Sievennetään" tai "rumennetaan" yhtälöä...

BB/S = KAVI/U - EEP/U
BB/S = (KIVA - EPE)/U

Eli "BB peräs on kiva epe. PERU!"
 

Pakokaasu

Banned
Liittynyt
29.3.2015
Viestit
454
Mukava pelata frisbeegolfia. Käytiin katsastamassa Sulkavan väylä, ihan hyvä oli. Loistava laji. Jos lajia osaa pelata, kehitys on ihan nopeaa. Kauniimmat kiekot ovat vaaleita – esim. valkoinen ja vaalean punainen. Tyyliä ja valoa saa niistä. Myös liila-kiekko oli minun bägissäni. Hyvä sekin.

Onhan niitä kiekkoja vaikka millaisia, mutta mä pärjään kolmella vallan hyvin. Vapaus.
Mukava lukea näin runollisesti kirjoitettu viesti. Vaikutelma on, että teksti on kirjoitettu nopeana ajatuksenvirtana, mutta on tuota voitu hioakin.

Kävin itse tänään kahdella discgolf-radalla Helsingissä. Kaveri teurasti reitille sattuneen valaisimen. Iso pala irtosi, tosin se oli jo valmiiksi hajotettu.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Huomasin eilen eräässä visailussa unohtaneeni ristiinkertomisen jalon taidon, jossa muinoin olin aivan guru. Hävettää.
Mäkin olen guru kertomisessa ristiin, varsinkin kun nainen tenttaa että mitä olen tehnyt ja missä olen ollut. Kaikkein paras olen siinä että kerron itseni pussiin.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
En meinannut ensin saada VeikkausTV:tä toimimaan tietokoneella tai täppärillä, mutta sitten sainkin sen toimimaan molemmissa.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Laitoin äsken kaniseen sissiin tenniskamat.

Tänään saa pelata frisbeegolfia ja tennistä. Golfia sitten Vantaalla. Minigolf on myös makea laji.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös