Tekemisen meininki. Meikä arvostaa.Purkissa on 1,95€ jo.
Tekemisen meininki. Meikä arvostaa.Purkissa on 1,95€ jo.
Harkitsen ehdottomasti.Haluaisin Becon purkkirahastosta liveseurannan. Kouvo vois sitten piirtää käppyrät ja voitais porukalla spekuloida että milloin tavoite saavutetaan.
Hi,
Mitä sinä tekisit huomisaamuna, jos pomo
päätti irtisanoa työsopimus ja potkut ???
Jos tämä skenaario on mahdollista ja sinulla ei ole
"Plan B" älä luulet sen aika ajatella yhden?
Check-out tämä mahtava esitys ja miten voit suojata
tulevaisuuden kuluttamatta senttiäkään.
Katso se täältä nyt:
TÄÄLTÄ
Terveiset
Dominic
Säästötavoitteeksi ehdotan leipäkonetta.Harkitsen ehdottomasti.
Miksi juuri leipäkone?Säästötavoitteeksi ehdotan leipäkonetta.
Haha, taidan mennä ostamaan traktoria ja peltotilaaOlisit siten omavarainen ja riippumaton taloudellisesti kuten Senna aikanaan.
Elä esikuvasi mukaan :ahem:
Vitosella voisi jo saadakin lääniä jostain syrjästä.Haha, taidan mennä ostamaan traktoria ja peltotilaa
Meikata! Oho....meillä on joko uusi Joni tai sitten...Oho!Aion mennä suihkuun, pukea, meikata ehkä ja sitten voin lähteä Giganttiin.
Kuka tää Joni on ja olen nainenMeikata! Oho....meillä on joko uusi Joni tai sitten...Oho!
Joni on se joka lähettää sulle kohta privaviestillä omituisia kirjainlyhenteitä.
Oioioi, tätä mä odotan innollaÄlä huoli, kohta tiedät kuka Joni on kun saa tietää sun olevan nainen. Camittelukutsua tulee privassa sukkelaan ja siitä on enää pieni askel cim:ittelyyn
Tuntomerkkinä 17 cm vaskitsa käärittynä tennissukkaan ja liitteenä saanet sooloactionvideon.Oioioi, tätä mä odotan innolla