Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol X

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kiitos kaikille myötäelämisestä.

Kävi kuitenkin niin, että pari vieraista ehdotti kalareissua, johon vastasinkin myöntävästi. Reilun kahden tunnin hippaamisen jälkeen jouduinkin poistumaan ja palasin juuri äskettäin. Ihan hyvät hipat oli. Huomenna seuraava setti.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tuo sama graffiti-taiteilija varmaan täällä käynyt niitä aforismejaan kirjoittamassa neerereistä.
 

Beco

Well-known member
Liittynyt
19.6.2014
Viestit
339
Ostin perus Pringlesejä ja valkosipulidippiä.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Synttärihippa-avautuminen jatkuu:

Mekapeipen sukulaisten vuoro hippailla jälkikasvun synttäreitä. Se on niin mukavaa kun rouvalla, siskoillaan ja äidillään on niiiiiin mukava tapa puhua toistensa päälle. Koko ajan ääni kovenee ja kovenee, kukaan ei kuuntele ketään ja sitten ne vetävät yht'aikaa henkeä ja taas mennään. Itseäni tuo vähän naurattaa. Onneks olen eri huoneessa. Samassa huoneessakin joskus ollut, ja se on kyllä mielenkiintoinen haaste jos kaikki tuijottaa mua ja puhuu mulle samaan aikaan. Pitää katsoa jokaista vuorotellen silmiiin ja nyökkäillä ihan niinku kuulis/tajuais siitä metelistä jotain.
Onneks läsnäolevat lapset omaa lukuunottamatta pelkäävät mua, ja mekkaloivat keittiössä akkain riemuna.
Rouvan sukulaisten eduks voi kuitenkin laskea, että ne ymmärtävät että kun käydään kylässä, niin ei olla koko päivää. Mun sukulaisista ei voi sanoa samaa. Tuntikausia kestää vierailuns' useammallakin. Vastaavasti ne on paljon hiljaisempia vaikka lätisevätkin joutavia.

Kohta on nämä hipat hipattu. Josko sitä sitten kauppaan lähtis. Paluu arkeen.

Lisäystä:

En viitsi enempää viestejä tähän käyttää ettei lopu kesken, joten editoidaanpa.
Kun tätä aloin kirjoittamaan, niin keittiöstä kuului kolmen naisen ääni. He siis keskustelivat keskenään. Yksi puhuu jostain Facebook-pelistä, toinen ruuasta ja kolmas koulunkäynnistä. Kaikki tämä tapahtuu yllä mainitsemallani tavalla, samaan aikaan ja toistensa päälle puhuen.
Lisäksi yksi lapsi uskalsi tulla mun luokseni. Seistä jäkitti paikallaan, tuijotti mua hymyillen ja sanoi hetken tuijotettuaan: "Mun iskä ei asu meillä." Tuijotin hetken takas ja vastasin: "Eikä meillä." Lapsi lähti.

Kun lopetan tätä viestiä, kuulen kolmen naisen ääntä keittiöstä. Yksi puhuu räntäsateesta, toinen siitä että elämä menee miten menee ja kolmas kissoista. On ne melkoisia tapauksia. Tykkään kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:

Beco

Well-known member
Liittynyt
19.6.2014
Viestit
339
Purkissa 4,70€ jo ;)

Täältä tullaan Ayrtonin hauta..
 

Beco

Well-known member
Liittynyt
19.6.2014
Viestit
339
"Lisäksi yksi lapsi uskalsi tulla mun luokseni. Seistä jäkitti paikallaan, tuijotti mua hymyillen ja sanoi hetken tuijotettuaan: "Mun iskä ei asu meillä." Tuijotin hetken takas ja vastasin: "Eikä meillä." Lapsi lähti."

Apua mä huutonauran :D
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Mielestäni oli erittäin taitavasti toimittu. Itsehän olisin satavarmasti töpännyt, jos lapsen isä olisi asunut vaikkapa "hotellissa" ja olisin siitä tietoinen.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös