Aisla
högt över molnen
Note to self: On huono ajatus jättää lankarulla lojumaan lattialle. Varsinkin, jos siinä on neula kiinni. Todennäköisyys sille, että jossain vaiheessa jalkansa siihen tökkää on nimittäin melko suuri.
No eikä ole. Asunto on keskimäärin 75 neliömetriä tilava, neula taas sellaisen millimetrin leveä.Todennäköisyys sille, että jossain vaiheessa jalkansa siihen tökkää on nimittäin melko suuri.
Piti oikein googlettaa, onko näin. 78m2 näytti eka osuma suomalaisen asunnon keskipinta-alaksi. Eipä ole kuin 1/12 asuttamistani residensseistä päässyt keskiarvon ylle. Eikä sekään montaa neliötä. Olisin veikannut pienemmäksi tuota neliömäärää vallan lain.No eikä ole. Asunto on keskimäärin 75 neliömetriä tilava, neula taas sellaisen millimetrin leveä.
No. Mutta. Asunnon koko on alle keskiarvon ja rulla lojui kulkuväylällä. Todennäköisyys on siis vähintäänkin kohtalainen, jos melko suuri oli muka liioitellusti ilmaistu.No eikä ole. Asunto on keskimäärin 75 neliömetriä tilava, neula taas sellaisen millimetrin leveä.
Mikälie mediaani? 40 neliötä henkeä kohti näkyi olevan keskiarvo tuolla noin.Piti oikein googlettaa, onko näin. 78m2 näytti eka osuma suomalaisen asunnon keskipinta-alaksi. Eipä ole kuin 1/12 asuttamistani residensseistä päässyt keskiarvon ylle. Eikä sekään montaa neliötä. Olisin veikannut pienemmäksi tuota neliömäärää vallan lain.
Ja sitten se naukuu seljän olevan kipiä.:thumbfh:Mulla ei ole ollut omissa nimissä kertaakaan yli 62m2 huushollia.
Voisin vaihtaa nykyisen 51,5m2:n rivaripaskan vaikka pienempäänkin kerrostaloluukkuun. Olkkarin soffa käy sängystä.
Siitä se lähtee. Parin vuoden päästä soittelet Euroviisuissa.Odottelenpa tässä lääkäriä, kun jalassa on punainen läiskä punkin pureman jäljiltä...
Siitä se lähtee. Parin vuoden päästä soittelet Euroviisuissa.
Yritin vain hieman keventää tunnelmaa, kun mulla on tämä huumorin lahja.
Eiku vähä ala-arvoista nyt vihjailla että Pentti Kurikalla on borreolooshi.
Olkkarin soffa on ns. lankkumallia, eli istuinosaltaan täysin suora.Ja sitten se naukuu seljän olevan kipiä.:thumbfh:
Onkohan lahjapaketti vielä avaamatta (tämäkin on huumoria!)?Yritin vain hieman keventää tunnelmaa, kun mulla on tämä huumorin lahja.
Täällä se kävi piirtämässä Daavidin tähtiä viiskantojen sijaan.Tuo sama graffiti-taiteilija varmaan täällä käynyt niitä aforismejaan kirjoittamassa neerereistä.
Ei nyt oikein avautunut tuo lahjapakettiviittaus mulle. (tuossakin oli tuo lahjapaketti+avata -sanaleikkihuumori)Onkohan lahjapaketti vielä avaamatta (tämäkin on huumoria!)?
Sinulla on huumorin lahja - lahja on vielä paketissa - avaa paketti niin sinulla on lahja käytössä - vielä se ei siis ole.Ei nyt oikein avautunut tuo lahjapakettiviittaus mulle. (tuossakin oli tuo lahjapaketti+avata -sanaleikkihuumori)