Kas, tuos suunnas on itä!
Ole hyvä!Lunssila oletti
että olisin Coletti.
Luulipa väärin
Jatkan matkaani kieroin säärin.
Jep. Ainakaan eri tulehduskipulääke-nappeja ei saisi käyttää yhtä aikaa.Onko Jone ja Raine kysässy lääkäriltä tosta buranan ja voltarenin yhteiskäytöstä? Mulla vaan sellanen tiedonjyvä jääny mieleen, että eri tulehduskipulääkkeitä ei ois hyvä sotkia.
Jone aiemmin samoihin epäilyksiini kommentoi, että oli saanut ohjeistukseksi käyttää yhdessä, niin tehokkaampi vaikutus... Muistaakseni. Eipähän ole minun munuaiset.Onko Jone ja Raine kysässy lääkäriltä tosta buranan ja voltarenin yhteiskäytöstä? Mulla vaan sellanen tiedonjyvä jääny mieleen, että eri tulehduskipulääkkeitä ei ois hyvä sotkia.
Niin siis leikkausten jälkeen on ollut 800mg Buranaa ja 1g Panadol yhteislääkitystä jo useamman kerran määrättynä.Jone aiemmin samoihin epäilyksiini kommentoi, että oli saanut ohjeistukseksi käyttää yhdessä, niin tehokkaampi vaikutus... Muistaakseni. Eipähän ole minun munuaiset.
Käsikauppalääkkeet ovat niin mietoja, ettei niistä koidu mitään haittaa/vaaraa kellekään, vaikka söisi koko laatan kerralla!!!
Molemmat ovat tulehduskipulääkkeitä, joissa on vain eri vaikuttava aine.
mm. synnytyssairaalassa annetaan nimenomaan yhtäaikaa Para Tabsia ja Buranaa, juuri sen tehokkaammaan vaikutuksen takia. Ei edes imetys ollut esteenä ottamiselle.
Näitä lääkkeitä ei myytäisi jokaiselle huurupäälle missä tahansa, jos ne olisivat yhtään vaarallisia. Varsinkin siis lyhytaikaisessa käytössä.
t. terveydenhoitaja