Juuen viittisi yrittääkään. Yhteen suuntaan jos pääsis, voi olla ettei pääsis takas.Hitto. Jos mä saan nyt jonkun road rage-kohtauksen matkalla Hankoon?
Muutenkin tekee nannaa selälle ajaa 500 km.
Ääni tälle.Mulle kerrottiin lääkärissä, että jos vetää buranaa+voltarenia, niin ei saisi ottaa yhtäaikaa. Neljän tunnin väli on kuulemma ok.
Ääni tälle.Burana(vaihtoehtoisesti Ibumax) ja Panadol käyvät yhteen. Tehokkaampi yhteisvaikutus. (Panadol ei ole tulehduskipulääke)
Mutta esim:
Burana(vaihtoehtoisesti Ibumax) ja Arcoxia eivät käy yhteen. (molemmat tulehduskipulääkkeitä)
Täällä sitä mennään ikkunanpesuun.Juuen viittisi yrittääkään. Yhteen suuntaan jos pääsis, voi olla ettei pääsis takas.
Tuo keskustelusta kaapattu onkin hieno neuvo, mikäli pandolia vetää oli maksimiannoksen pääseekin helposti maksansiirtojonoon tai mullan alle.Niin siis leikkausten jälkeen on ollut 800mg Buranaa ja 1g Panadol yhteislääkitystä jo useamman kerran määrättynä.
Jostain keskustelusta kaapattuna:
Nettipalstojen siskon serkkupojan tuttavien "lausunnot" sisältävät toisinaan vaaran paikan.Tuo keskustelusta kaapattu onkin hieno neuvo, mikäli pandolia vetää oli maksimiannoksen pääseekin helposti maksansiirtojonoon tai mullan alle.
Jaahas, minulle ei viime vuonna tuollaisesta mainittu mitään :thumbfh: Mutta lääkärit ei välttämättä kysele - etenkin kun lekuri saattaa vaihtua tapaamiskertojen välillä - että mitäpä juuri nyt popsit kun määrää uusia lääkkeitä.Burana(vaihtoehtoisesti Ibumax) ja Arcoxia eivät käy yhteen. (molemmat tulehduskipulääkkeitä)
Noniinno mitä näitä nyt on.Mutta eihän sulla ole päätä?
Jeppistä.Yhä pää pykii mutta VOINPA AINAKIN ONANOIDA!
Luin väärin, että laitoit sanoja nikkikurkustani alas.Läppäri alkoi kettuilemaan ja FORUMOINTINIKIN OLI VÄÄRÄSSÄ teidän kaikkien kauhuksenne
No niin. Matka ajettuna. Sitten ikkunanpesuun.Hitto. Jos mä saan nyt jonkun road rage-kohtauksen matkalla Hankoon?
Muutenkin tekee nannaa selälle ajaa 500 km.