Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol X

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Burana(vaihtoehtoisesti Ibumax) ja Panadol käyvät yhteen. Tehokkaampi yhteisvaikutus. (Panadol ei ole tulehduskipulääke)

Mutta esim:

Burana(vaihtoehtoisesti Ibumax) ja Arcoxia eivät käy yhteen. (molemmat tulehduskipulääkkeitä)
 

Ykskakskol

______________
Liittynyt
10.3.2015
Viestit
1504
Hitto. Jos mä saan nyt jonkun road rage-kohtauksen matkalla Hankoon?

Muutenkin tekee nannaa selälle ajaa 500 km.
Juuen viittisi yrittääkään. Yhteen suuntaan jos pääsis, voi olla ettei pääsis takas.

Mulle kerrottiin lääkärissä, että jos vetää buranaa+voltarenia, niin ei saisi ottaa yhtäaikaa. Neljän tunnin väli on kuulemma ok.
Ääni tälle.
Burana(vaihtoehtoisesti Ibumax) ja Panadol käyvät yhteen. Tehokkaampi yhteisvaikutus. (Panadol ei ole tulehduskipulääke)

Mutta esim:

Burana(vaihtoehtoisesti Ibumax) ja Arcoxia eivät käy yhteen. (molemmat tulehduskipulääkkeitä)
Ääni tälle.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Niin siis leikkausten jälkeen on ollut 800mg Buranaa ja 1g Panadol yhteislääkitystä jo useamman kerran määrättynä.


Jostain keskustelusta kaapattuna:
Tuo keskustelusta kaapattu onkin hieno neuvo, mikäli pandolia vetää oli maksimiannoksen pääseekin helposti maksansiirtojonoon tai mullan alle.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Tuo keskustelusta kaapattu onkin hieno neuvo, mikäli pandolia vetää oli maksimiannoksen pääseekin helposti maksansiirtojonoon tai mullan alle.
Nettipalstojen siskon serkkupojan tuttavien "lausunnot" sisältävät toisinaan vaaran paikan.

Myydäänhän Alkossakin alkoholia ja siihenkin voi kuolla kun ottaa liikaa. Eli tuo apteekkivertaus on ihan käsittämätön.


Oma vertailuni tuossa ylempänä yhteensopivuuksista on kahdelta eri alan ammattilaiselta henkilökohtaisesti kuultua asiaa, joten siihen uskallan itse luottaa. Määrät toki reseptien tai purkin ohjeiden mukaan.
 

Örfil

Guest
Burana(vaihtoehtoisesti Ibumax) ja Arcoxia eivät käy yhteen. (molemmat tulehduskipulääkkeitä)
Jaahas, minulle ei viime vuonna tuollaisesta mainittu mitään :thumbfh: Mutta lääkärit ei välttämättä kysele - etenkin kun lekuri saattaa vaihtua tapaamiskertojen välillä - että mitäpä juuri nyt popsit kun määrää uusia lääkkeitä.

Ja varoituksen sana taas: Arcoxian haittavaikutukset kannattaa lukea tarkkaan. Blue screenini syyt eivät ole täysin selvillä, mutta yksi haittavaikutus oli juurikin aivoverenkiertohäiriön tyyppiset oireet. Ja alkoholia en suosittele laisinkaan käytettäväksi samaan aikaan kun syö sitä. Ihan vaan varmuuden vuoksi.

Lisää privassa tai homokaffeilla, jos kiinnostaa.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Mutta Ataraxia kannattaa ottaa krapulaan! Pyysin kerran kaverilta päänsärkylääkettä kohmeloon ja hän antoikin Ataraxia. Nappasin sen tuulen suojaan tietämättäni ja loppumatka Hgiin sujuikin sitten omituisten otusten kerhoa laulellen ja Outrun-peliä visioiden auton pelkääjän paikalla.

Eipä sattunut päähän.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Läppäri alkoi kettuilemaan ja FORUMOINTINIKIN OLI VAARASSA teidän kaikkien kauhuksenne. Virtavalo paloi ja humina kuului mutta mitään ei tapahtunut. Aloin jo vetää takkia päälle ja kipaista takuun turvin ostopaikkaan mutta otin kuitenkin akun irti ja laitoin takaisin. Auttoi.

Outoa. Yhä tää pykii mutta VOINPA AINAKIN FORUMOIDA!
 
Viimeksi muokattu:

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Toxin mainitsema neljä tuntia kuulostaa oikealta. Mä ottasin aika tarkkaan selville ennen ku miksailisin eri tulehduslääkkeitä. Tai olen ottanutkin omien osalta. Pitkässä juoksussa saattaa sisuskalut sakata.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mistään pään sekoittamisesta ei tosiaankaan ole kysymys vaan sisuskalujen kestosta.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
On Mosse kokeillu ketoria/ketomexia? Mutsilla reumalääkkeenä ja toimii kuulemma. Itelläkin tuo ja toimii mullaki paremmin kuin muut.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös