Antsa Rieppo
Well-known member
Panacodista tulee pihkatappi perseeseen eikä viikkoon tartte ruismalla käydä.Panacod = <3
Panacodista tulee pihkatappi perseeseen eikä viikkoon tartte ruismalla käydä.Panacod = <3
Luin väärin mutta toisaalta oikein.Varmasti pysyisi, onhan täällä säälittäviä keskustelijoita.
Muumipeikontekopillereitä!Panacodista tulee pihkatappi perseeseen eikä viikkoon tartte ruismalla käydä.
Juoksuhan teki hyvää. Näköjään lorviminen pahasta. Varsinkin istuminen.Josko kokeilisi mitä selkä sanoo juoksulenkistä?:doubtful:
Takareisiin vetää jumia. No on ainakin mitä voivotella matkalla kun ajelee kotiinpäin.
Tämä selvitti paljon.Mähän olen itseni laskenut anarkistiksi aina. Vaan ne muut jotka pitää meteliä anarkismista, en mä heitä laskisi. Jokin tuittupäinen siellä on heitin saitilla, mikä lie sen nimi olikaan, joka hyvin kirjoittaa kyllä mutta ei pohdi asiaa pitemmälle.
Olen kaikkia ääriliikkeitä vastaan.Mitenhän nomin sais kiinnostumaan yhtä lailla äärioikeiston touhuista, ku anarkistien?
Pistoolilla uhaten tai liivijengin pakottamana?Mitenhän nomin sais kiinnostumaan yhtä lailla äärioikeiston touhuista, ku anarkistien?
Hyppää...järvessä on jo ahdasta....Anteeksi make, anteeksi;!!
Ja markojii just ripuloi sinne.Mä olen juuri hörppäämässä pöntöstä, joten älä nyt tänne loikkaa!
Värähtikö viisari nytten?Ihan siistiä kun naisella kultaiset orjasandaalit ja niissä mustat sukat. :thumbup:
Vähän.Värähtikö viisari nytten?
Ihan siistiä kun naisella kultaiset orjasandaalit ja niissä mustat sukat. :thumbup:
Jospa sillä naisella ei ollut yllään mitään muuta :idea:.Värähtikö viisari nytten?
Myös katsoin tänään ensmäisen kerran ko. ohjelmaa.Katsoin muutaman minuutin Aku Hirvieniemen(?) matkailuohjelmaa. Vittu mitä paskaa. Ei ollut hauska tai informatiivinen. Sen sijaan tyyppi törppöili ihan urakalla ja tuntui ettei miestä itseäkään homma kiinnostanut.