Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol X

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Mähän olen itseni laskenut anarkistiksi aina. Vaan ne muut jotka pitää meteliä anarkismista, en mä heitä laskisi. Jokin tuittupäinen siellä on heitin saitilla, mikä lie sen nimi olikaan, joka hyvin kirjoittaa kyllä mutta ei pohdi asiaa pitemmälle.
Tämä selvitti paljon.:rolleyes:

Ja takkuhan on se yksi "heitin saitti", jossa olen käynyt "opiskelemassa" (...tunne vihollisesi: Sun Tsu) ja välillä vähän härkkimässä.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mitenhän nomin sais kiinnostumaan yhtä lailla äärioikeiston touhuista, ku anarkistien?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Mitenhän nomin sais kiinnostumaan yhtä lailla äärioikeiston touhuista, ku anarkistien?
Olen kaikkia ääriliikkeitä vastaan.

Meillä on laki, jota tulee kaikkien kunnioittaa/noudattaa. Ääriliikkeissä lakeja ja lainvartijoita/-määrittelijöitä ei kunnioiteta. Enkä minäkään kunnioita niitä, jotka eivät kunnioita lakeja/poliiseja ja yleisesti järjestystä. Ihan hyvin tuohon voi lukea mukaan äärivasemmistolaisten järjestöjen lisäksi äärioikeistolaiset liikkeet.

Oikeistolaisesti ajattelevana kiinnostaa luonnollisesti enempi vasemmiston kytkökset ääriliikkeisiinsä + ko. järjestöjen toiminta kuten kerroin.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Katsoin muutaman minuutin Aku Hirvieniemen(?) matkailuohjelmaa. Vittu mitä paskaa. Ei ollut hauska tai informatiivinen. Sen sijaan tyyppi törppöili ihan urakalla ja tuntui ettei miestä itseäkään homma kiinnostanut.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Katsoin muutaman minuutin Aku Hirvieniemen(?) matkailuohjelmaa. Vittu mitä paskaa. Ei ollut hauska tai informatiivinen. Sen sijaan tyyppi törppöili ihan urakalla ja tuntui ettei miestä itseäkään homma kiinnostanut.
Myös katsoin tänään ensmäisen kerran ko. ohjelmaa.

Olihan se ihan uskomatonta paskaa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös