Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol X

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Olen skeptinen kaikkien myrkkyjen suhteen. Edellinen koira sokeutui 1 kk punkkipannan laittamisen jälkeen ja mielestäni siinä oli joku yhteys. Joku oululainen eläinlääkärikin tutki punkkipantojen ja sokeutumisien yhteyttä ja olin häneen yhteydessä. En tietenkään voi varmaksi sanoa, mutta paska fiilis tosta myrkkypannasta jäi. Sen jälkeen ei olla koiriin myrkkyjä laitettu.
 

Örfil

Guest
Meitäkin hirvitti siveltävät lääkkeet ja punkkipannat mutta tuo pilleri tuntui varmimmalta vaihtoehdolta. Kovasti tentattiin lääkäriä ennen kuin ostos tehtiin.
Junnukoiralle sitä kokeiltiin jo viime kesänä, toisella oli sellainen Shoo -lätkä ja se oli täysin kusetusta.

Mutta ymmärrä huolen, jos tuollainen epäilys ja kokemus on taustalla.

Parin kesän kokemuksen perusteella tuo lääke on ollut turvallinen ja toimiva meidän koirille.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Olen skeptinen kaikkien myrkkyjen suhteen. Edellinen koira sokeutui 1 kk punkkipannan laittamisen jälkeen ja mielestäni siinä oli joku yhteys. Joku oululainen eläinlääkärikin tutki punkkipantojen ja sokeutumisien yhteyttä ja olin häneen yhteydessä. En tietenkään voi varmaksi sanoa, mutta paska fiilis tosta myrkkypannasta jäi. Sen jälkeen ei olla koiriin myrkkyjä laitettu.
Tästä kuulisin mielelläni lisää. Muunmuassa sen takia, että hyvällä ystävälläni Remppulilla on punkkis. Ja huonolla ystävälläni Jjusbanilla.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Tästä kuulisin mielelläni lisää. Muunmuassa sen takia, että hyvällä ystävälläni Remppulilla on punkkis. Ja huonolla ystävälläni Jjusbanilla.
Ne apteekissa myytävät myrkkypannat ei ilmeisesti isommilla koirilla välttämättä aiheuta mitään, mutta pienemmillä koirilla saattaa tulla oireita. Se on jotain saamarin vahvaa myrkkyä mitä niissä on. Ohjeessa mm. sanottiin, ettei sitä ihminenkään sais paljain käsin hirveästi kosketella.

Mutta saatavilla on myös myrkyttömiä yrttipantoja, mutta niiden toimivuus todettiin ainakin tuolla Bouvet'lla riittämättömäksi.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Ne apteekissa myytävät myrkkypannat ei ilmeisesti isommilla koirilla välttämättä aiheuta mitään, mutta pienemmillä koirilla saattaa tulla oireita. Se on jotain saamarin vahvaa myrkkyä mitä niissä on. Ohjeessa mm. sanottiin, ettei sitä ihminenkään sais paljain käsin hirveästi kosketella.

Mutta saatavilla on myös myrkyttömiä yrttipantoja, mutta niiden toimivuus todettiin ainakin tuolla Bouvet'lla riittämättömäksi.
Meidän koirilla ainakin viides kesä menossa punkkipannoilla, no problemos. Ei punkkeja. Sen sijaan niskaan laitettu liuos aiheutti ongelmia. Koiramme 20 ja 30 kg.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Kun tuota modetoikkia käy kurkkimassa vain noin kerran kuussa, niin saapaskin aina yliannostuksen ripulia. Hiulihei.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Nightwishin soundcheck näkyi ja kuului ihan hyvin tuolla Ratinan tienoilla.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Poikavauva potkahti maailmaan keskiviikkona 15.7.15 klo 22:15.
Ihan hyvin meni kun meni käynnistykseen (tänään ois tullut 42 vko täyteen), nippanappa saatiin vielä vaimon mummun 91 vuotissyntymäpäivälle ulos.

P.S.
Mummukin on vielä elossa :D
No perhana...hiukan silmä välttää ja täällä lisäännytään kuin kanit.

Suuronnittelut Matxillekin! :)
 

Ykskakskol

______________
Liittynyt
10.3.2015
Viestit
1504

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mun imuri puhkuu poistoilmat ylöspäin.
Vekkulia imuroidessa kävellä imurin yli, sitä on ihan että

 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös