Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol X

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Yritän saada kavereita pämppäämään, mutta "yllättäen" kaikilla taas menoja sovittuna... Aina kun ne kysyy mua niin mulle sopii, mutta kun mä pyydän niin ehkä 30% lähtee. Jos hyvin käy.
Tää on vähän sellanen kaikki tuntee apinan, mutta apina ei tunne ketään -tyyppinen homma tää.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Oon oikeasti aika joviaali jätkä. Tarjoan paljon juomia kavereille jne. ja kuuntelen avautumisisa.
Ahaa...no missäs nähtäisin, onkin vähän jano. En avaudu, mutta juomat ja rahat kelpaa kyl. Olen kova menijä eli bailabaila...cool...
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Oon oikeasti aika joviaali jätkä. Tarjoan paljon juomia kavereille jne. ja kuuntelen avautumisisa.
No just täähän tässä mättää! Kivat jätkät ei oo hyviä seuramiehiä. Vähän vaaran tuntua ja pää edellä menemistä vaatii nyt.
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
No just täähän tässä mättää! Kivat jätkät ei oo hyviä seuramiehiä. Vähän vaaran tuntua ja pää edellä menemistä vaatii nyt.
Pitäiskö jotain painimatsia tai myllyä alkaa järjestämään vaik? Jos ne siiä näkis miten kova jätkä oon.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Tuo rallin kuhinaa tarkoittaa sitä itseään molemmissa muunnoksissaan. Baarissa on vaan miehiä.

Mieluummin dokaisin kotisoffalla, mutta eipä maita muutenkaan nyt. Josko hoitaisi kuskin pestin kunnialla loppuun asti.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Olen löytänyt komean egyptiläisen laulajamiehen youtubesta joka on mua 38v vanhempi mutta ei se haittaa, komea se silti on.

Kaikenlisäksi se näyttää varmaan 20 vuotta nuoremmalta kuin oikeasti on.
Eikös kaikki 30-vuotiaalta näyttävät näytä komeilta. Ainakin omassa "loiston" kaaressaan ;)
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Pitäiskö jotain painimatsia tai myllyä alkaa järjestämään vaik? Jos ne siiä näkis miten kova jätkä oon.
Seuraavan kerra ootte hämmentämässä ni et ala kuuntelemaan mitään avautumisia vaan vedät sen suuremmin kyselemättä tauluun joka jätkää. Siitä se lähtee.
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Mutta ihan oikeasti. Kavereilla ei ole edes muijia, eli hyviä tekosyitä. Kyllä mä ymmrärän jos bj ja cmi ylivoima vie mielenkiinnon, mut muuten pitäis pitää seuraa kaverille tai kutsua sinne omaan tekemiseen mukaan. Ellei sitten niitä hävetä että tuntevat mut.
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Tuu Hesan kekustaan. Nuokun tällä hetkellä puistonpenkillä
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös