Albert Oil
Hippi ja juntti
Unoha mut.
Olisin unohtanut sut jos et olisi tuonut itseäsi esille, nyt sut on pakko ottaa säälistä mukaan..Unoha mut.
Anna-Kaisa Hermunen kuuntelee avautumisia, miehet ei.ja kuuntelen avautumisisa.
Niinpä näyttäisi. Belgialainen kone?Varmaan mielenkiintoinen duuni tuon koneen lentäjällä:
http://www.flightradar24.com/OOASL/6fb332e
Eiköhän se kohta mene Tikkakoskelle tankkaamaan, kun ralliautot menee huoltoon. Joku linkkimastolentsikka tuo on, ralliradiossa kertoivat.Reitti oikeni ja vauhti kiihtyy!
Kannattaisi siirtyä ihan vaan kalsarikännäykseen niin olisi aina 100 % halutusta osallistujamäärästä paikalla.Yritän saada kavereita pämppäämään, mutta "yllättäen" kaikilla taas menoja sovittuna... Aina kun ne kysyy mua niin mulle sopii, mutta kun mä pyydän niin ehkä 30% lähtee. Jos hyvin käy.
Tossa kuva.Olen varmaan menettänyt paljon, kun ei nimi sano mitään.
Mitäpä jos et lukis kumpaakaan?Taidan siirtyä takaisin lukemaan Iltalehteä. Olen lukenut jonkun aikaa Ilta-sanomien verkkosivustoa, mutta alkaa pikku hiljaa vituttamaan jokapäiväiset Bull Mentula jutut. Tod näk miehellä alkaa syksyllä Nelosella tai Livillä tai jollain muulla paska kanavalla oma ohjelma ja sen vuoksi miestä on hypetetty koko kesä.