Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol X

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Örfil

Guest
ja kuuntelen avautumisisa.
Anna-Kaisa Hermunen kuuntelee avautumisia, miehet ei.

Fagerqvistin sanoin, vedä kuonoon heti jos joku alkaa länkyttää jostain tunteista tai kysy suoraan että "ootko sä joku homo, hä?".

Näin se menee, näin.
 

Beco

Well-known member
Liittynyt
19.6.2014
Viestit
339
Kelatkaapa että muslimimiehellä saa olla neljä vaimoa...
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Yritän saada kavereita pämppäämään, mutta "yllättäen" kaikilla taas menoja sovittuna... Aina kun ne kysyy mua niin mulle sopii, mutta kun mä pyydän niin ehkä 30% lähtee. Jos hyvin käy.
Kannattaisi siirtyä ihan vaan kalsarikännäykseen niin olisi aina 100 % halutusta osallistujamäärästä paikalla.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Taidan siirtyä takaisin lukemaan Iltalehteä. Olen lukenut jonkun aikaa Ilta-sanomien verkkosivustoa, mutta alkaa pikku hiljaa vituttamaan jokapäiväiset Bull Mentula jutut. Tod näk miehellä alkaa syksyllä Nelosella tai Livillä tai jollain muulla paska kanavalla oma ohjelma ja sen vuoksi miestä on hypetetty koko kesä.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Taidan siirtyä takaisin lukemaan Iltalehteä. Olen lukenut jonkun aikaa Ilta-sanomien verkkosivustoa, mutta alkaa pikku hiljaa vituttamaan jokapäiväiset Bull Mentula jutut. Tod näk miehellä alkaa syksyllä Nelosella tai Livillä tai jollain muulla paska kanavalla oma ohjelma ja sen vuoksi miestä on hypetetty koko kesä.
Mitäpä jos et lukis kumpaakaan?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös