Luin ensin että kiivaasti..Ai, kiitos, puhutpas kivasti.
Meinasin jo sanoa, että niin ne aina välillä väittää
Luin ensin että kiivaasti..Ai, kiitos, puhutpas kivasti.
Luin ensin että kiivaasti..
Meinasin jo sanoa, että niin ne aina välillä väittää
Allahiin uskomaton "kulttuurinen muslimi" ilmeisesti voi olla (juutalaisuudessahan asia on selkeä, ateistisia kulttuurisia juutalaisia on paljon), tosin se taitaa olla melko vaikeaa islaminuskoisissa valtioissa.Tiedä niin väärästä, mutta eikös muslimi just tarkoita allahiin uskovaa :doubtful: ? Eli allahiin uskomaton muslimi olis hiukan samanlainen kaiffari kuin jumalaan uskova ateisti, paitsi just päinvastainen. Tai sit oon käsittänyt homman hiukan väärin.
Cultural Muslims are religiously unobservant, secular or irreligious individuals who still identify with the Muslim culture due to family background, personal experiences, or the social and cultural environment in which they grew up.
There is, however, a secondary meaning to Muslim which may shade into the first. A Muslim is one born to a Muslim father who takes on his or her parents' confessional identity without necessarily subscribing to the beliefs and practices associated with the faith, just as a Jew may describe him- or herself as Jewish without observing the Tanakh or Halacha. In non-Muslim societies, such Muslims may subscribe to, and be vested with, secular identities.
The concept of a cultural Muslim, someone who identifies as a Muslim yet is not religious, is not universally accepted in the Islamic religious community.
Mulla on kaksoiskansalaisuus arabimaahan jonka takian papereissa oon automaattisesti muslimi, mutta mä en ole koskaan uskonut Allahiin.Tiedä niin väärästä, mutta eikös muslimi just tarkoita allahiin uskovaa :doubtful: ? Eli allahiin uskomaton muslimi olis hiukan samanlainen kaiffari kuin jumalaan uskova ateisti, paitsi just päinvastainen. Tai sit oon käsittänyt homman hiukan väärin.
More than 20 Muslim nations have laws that declare apostasy by Muslims to be a crime, many imposing the death penalty for apostates.
Painu helvettiin siitäAllahiin uskomaton "kulttuurinen muslimi" ilmeisesti voi olla (juutalaisuudessahan asia on selkeä, ateistisia kulttuurisia juutalaisia on paljon), tosin se taitaa olla melko vaikeaa islaminuskoisissa valtioissa.
Cultural Muslim
En oo luopunu koskaanIslaminuskosta ei kannata julkisesti ilmaista luopuneensa ainakaan näissä maissa:
http://www.loc.gov/law/help/apostasy/index.php
Noinkohan.mun elämäni olis helpompaa jos olisin uskova muslimi.
En oo luopunu koskaan
Voi miten mä haluaisin olla muslimi ja uskoo siihen mutta mä en vaan saa itseeni siihen, mun elämäni olis helpompaa jos olisin uskova muslimi.
Juu ei. Ainakaan, jos yleensä henkilön oman henkisen hyvinvoinnin kannalta ajattelee. Muista en sitten osaa/uskalla sanoa mitään. :dunno:Noinkohan.
Niin no olishan se siltä kannalta että olis joku päämäärä minne haluais eli "paratiisi", olis joku tavote elämässä joka olis elää mahdollisimman synnittömästi ja mitä näitä on, uskois siihen että kuoleman jälkeen on jotain ja blahblah tiedät kyllä.Juu ei. Ainakaan, jos yleensä henkilön oman henkisen hyvinvoinnin kannalta ajattelee. Muista en sitten osaa/uskalla sanoa mitään. :dunno:
Miksi?Painu helvettiin siitä
No mietippä sitä.Miksi?
Nyt kuule! Eikä voi.Kohta mä olen laillinen joten 25.8 alkaen voi kaikki forumin miehet tulla kokeilemaan.
Laillinen? Kyllä kaikki kansalaiset ovat Suomessa syntymästään alkaen "laillisia".Kohta mä olen laillinen joten 25.8 alkaen voi kaikki forumin miehet tulla kokeilemaan.
Mutta syntinen elämä on hauskempaa. Kokeile vaikka joskus jakaa nollalla!Niin no olishan se siltä kannalta että olis joku päämäärä minne haluais eli "paratiisi", olis joku tavote elämässä joka olis elää mahdollisimman synnittömästi ja mitä näitä on, uskois siihen että kuoleman jälkeen on jotain ja blahblah tiedät kyllä.