Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol X

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Tiedä niin väärästä, mutta eikös muslimi just tarkoita allahiin uskovaa :doubtful: :confused:? Eli allahiin uskomaton muslimi olis hiukan samanlainen kaiffari kuin jumalaan uskova ateisti, paitsi just päinvastainen. Tai sit oon käsittänyt homman hiukan väärin.
Allahiin uskomaton "kulttuurinen muslimi" ilmeisesti voi olla (juutalaisuudessahan asia on selkeä, ateistisia kulttuurisia juutalaisia on paljon), tosin se taitaa olla melko vaikeaa islaminuskoisissa valtioissa.

Cultural Muslim

Cultural Muslims are religiously unobservant, secular or irreligious individuals who still identify with the Muslim culture due to family background, personal experiences, or the social and cultural environment in which they grew up.
There is, however, a secondary meaning to Muslim which may shade into the first. A Muslim is one born to a Muslim father who takes on his or her parents' confessional identity without necessarily subscribing to the beliefs and practices associated with the faith, just as a Jew may describe him- or herself as Jewish without observing the Tanakh or Halacha. In non-Muslim societies, such Muslims may subscribe to, and be vested with, secular identities.
The concept of a cultural Muslim, someone who identifies as a Muslim yet is not religious, is not universally accepted in the Islamic religious community.
 

Beco

Well-known member
Liittynyt
19.6.2014
Viestit
339
Tuntuu oudolta katsoa 1993 haastattelua siitä egyptiläisestä jota rakastan, kun se on yhä täysin samannäkönen.
 

Beco

Well-known member
Liittynyt
19.6.2014
Viestit
339
Tiedä niin väärästä, mutta eikös muslimi just tarkoita allahiin uskovaa :doubtful: :confused:? Eli allahiin uskomaton muslimi olis hiukan samanlainen kaiffari kuin jumalaan uskova ateisti, paitsi just päinvastainen. Tai sit oon käsittänyt homman hiukan väärin.
Mulla on kaksoiskansalaisuus arabimaahan jonka takian papereissa oon automaattisesti muslimi, mutta mä en ole koskaan uskonut Allahiin. :)
 

Beco

Well-known member
Liittynyt
19.6.2014
Viestit
339
Juu ei. Ainakaan, jos yleensä henkilön oman henkisen hyvinvoinnin kannalta ajattelee. Muista en sitten osaa/uskalla sanoa mitään. :dunno:
Niin no olishan se siltä kannalta että olis joku päämäärä minne haluais eli "paratiisi", olis joku tavote elämässä joka olis elää mahdollisimman synnittömästi ja mitä näitä on, uskois siihen että kuoleman jälkeen on jotain ja blahblah tiedät kyllä.
 

Beco

Well-known member
Liittynyt
19.6.2014
Viestit
339
Onko Egyptissä asuminen kuinka kallista? Ihan muuten vaan kysyn? ..
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24203
Sijainti
lappeen Ranta
Veikkaan, että joukahainen ei usko helvettiin sen enempää kuin taivaaseenkaan (siis siihen lentävään helvettiin pilvien tuolla puolen, ei poutakelillä ylös katsoessa näkyvään siniseen jutskaan) eli painunta lie hankala suorittaa. Mutta nyt kyllä oho ja sitä rataa...
 

Beco

Well-known member
Liittynyt
19.6.2014
Viestit
339
Kohta mä olen laillinen joten 25.8 alkaen voi kaikki forumin miehet tulla kokeilemaan.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Kohta mä olen laillinen joten 25.8 alkaen voi kaikki forumin miehet tulla kokeilemaan.
Nyt kuule! Eikä voi. :mad:

Sulla taitaa olla kovasti miettimistä, mutta tuskinpa tuo 25.8 on sellainen jota ennen on tehtävä ratkaisuja. Tai edes heti sen jälkeenkään.

Etköhän löydä aikaa myöten (siis pidemmälläkin välillä 5-10-20 vuotta) sopivan kompromissin elää omalla tavallasi kahden erilaisen maailman välillä.
Jos ei ole tiettyä mieltä asioista, ei sitä kannata alkaa myöskään esittämään. Toisaalta hyvä muistaa, että on hyvä pitää yllä hyvät suhteet mm. vanhempiin/sukulaisiin.
Saattaa olla melkoista trapetsitaiteilua, mutta etköhän selviä siitä. Tsemii! :thumbup:
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Vai onkohan islaminuskokin tasa-arvoistunut siinä määrin, jotta nainenkin saa haaveilla 70:stä neitsyestä?
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Niin no olishan se siltä kannalta että olis joku päämäärä minne haluais eli "paratiisi", olis joku tavote elämässä joka olis elää mahdollisimman synnittömästi ja mitä näitä on, uskois siihen että kuoleman jälkeen on jotain ja blahblah tiedät kyllä.
Mutta syntinen elämä on hauskempaa. Kokeile vaikka joskus jakaa nollalla!
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös