kouvotsvoni
Banjottu
Missähän olisi esteettisten vaurioitten sävyttämiä laitteita myynnissä?
Useinhan niitä malli- ja kuljetusvauriokoneita on myynnissä noissa liikkeissä missä mä pyörin.Missähän olisi esteettisten vaurioitten sävyttämiä laitteita myynnissä?
Muistilääkkeistäkö on kyse?Otinkohan mä jo lääkkeeni?
Luulis niiden oppivan, että laittavat ne suojaan/piiloon kun oot tulossa. :frank:Useinhan niitä malli- ja kuljetusvauriokoneita on myynnissä noissa liikkeissä missä mä pyörin.
Eipä ole koskaan tullut ostettua moisia.Luulis niiden oppivan, että laittavat ne suojaan/piiloon kun oot tulossa. :frank:
Lähinnä meinasin sitä, että niitä olisi siellä sen sun pyörimisen takia. Vitsiä koitin heti lomanjälkeisenä maanantaina. Ei uponnu :frown:Eipä ole koskaan tullut ostettua moisia.
Jaa-a, sama vika loman suhteen, paitsi aivot on vielä lomilla.Lähinnä meinasin sitä, että niitä olisi siellä sen sun pyörimisen takia. Vitsiä koitin heti lomanjälkeisenä maanantaina. Ei uponnu :frown:
Missähän olisi esteettisten vaurioitten sävyttämiä laitteita myynnissä?
Ei vielä. Luulenpa, että viesteistä voi tulla, muista lajeista ei.Eipä ole tullut seurattua yhtään MM-kisoja. Onko tullut jo monta mitallia?
Suomelleko? Vai yleensä?Eipä ole tullut seurattua yhtään MM-kisoja. Onko tullut jo monta mitallia?
Tunnen yhden jampan joka vitosella tekee laitteista esteettisten vaurioiden sävyttämiä. Yleensä viikon laina-aika riittää.Missähän olisi esteettisten vaurioitten sävyttämiä laitteita myynnissä?
Meinasin tuossa ostaa HK:n pekonia, kun onhan se hintansa vastapainoksi sentään suomalaista...paitsi ettei ollut. Mitä noita paketteja sen jälkeen katsonut kaupoissa, niin näköjään kaikki pekoni tehdään Hollannissa. Tukeako siinä sitten suomalaisen puljun logolla varustettua hollantilaista pekoninviljelijää kolmella eurolla, vai ostaako eurolla vastaava paketti Pirkkaa/Rainbowta/Lidliä?
Kaikki muut, paitsi HK ja Atria.Jokin pekoni on ihan liian suolaista omaan makuuni, mutta kaupassa en koskaan muista, mikä merkki se oli.
Ootko varma ettei lukenut Amerikka?Hollanti...Varmaan luki Hollanti, eikä Puola.:mad_old:
Sama. Eikä nyt oikein ole muistanut kaivatakaan. Ollut muuta mielessä.Eipä ole tullut seurattua yhtään MM-kisoja. Onko tullut jo monta mitallia?