Jatkuvasti Liberiassa. Tankkasitko ebolaa?Kävin Käsämän Trustivapaalla Bensiinillä tankkaamassa auton ja itseni.
Jatkuvasti Liberiassa. Tankkasitko ebolaa?Kävin Käsämän Trustivapaalla Bensiinillä tankkaamassa auton ja itseni.
Taidetaan nyt puhua eri asiasta.Jos töpselin ottaa pois, niin koko laite pitäisi ottaa pois, kun töpseli on sen verran iso ja modeemille varattu tila ahdas.
Harvemmin sitä jaksaa piuhaa vetää pesukoneesta, mikrosta, tiskarista ja jääkaapista ukkosen tullessa, vaikka samanlaisia sähkölaitteita nekin kuin joku kahvinkeitin, josta jaksaa vetää.Helpompi vetää jatkoroikka seinästä ukkosen tullessa, kuin jokainen piuha erikseen.
On ne vähän kalliimpia kuin kohvikone.Harvemmin sitä jaksaa piuhaa vetää pesukoneesta, mikrosta, tiskarista ja jääkaapista ukkosen tullessa, vaikka samanlaisia sähkölaitteita nekin kuin joku kahvinkeitin, josta jaksaa vetää.
Kerran on asuttamaani taloon iskenyt salami. Tietokone ja DVD-soitin kärähtivät (eri kerroksissa), kodinkoneet eivät olleet milläänsäkään. Olen elänyt uskossa että jälkimmäisissä on jokin maaginen maadoitus, mutta kai se oli sitten vaan karma.Harvemmin sitä jaksaa piuhaa vetää pesukoneesta, mikrosta, tiskarista ja jääkaapista ukkosen tullessa, vaikka samanlaisia sähkölaitteita nekin kuin joku kahvinkeitin, josta jaksaa vetää.
Kahavikone.On ne vähän kalliimpia kuin kohvikone.
Kahavi on halpaa kahvia?Kahavikone.
kohvikone.
Pffffiiiiiii. Riitti.Kahavikone.
Tuo voisi toimia mun tapauksessa! Ensiksi varmaan kokeilen teippausta, kunhan saan käsiini jotain hyvää teippiä.Taidetaan nyt puhua eri asiasta.
Tarkoitin tällaista:
Näytä liitetiedosto 20969
Olen laittanut mm. subbarin tuollaisen taakse, kun se hurisee muuten kotiteatterin ollessa päällä ja sitä kun ei tarvitse aina käyttää. Uutiset menee hyvin ilman subbariakin.
Samoin ElisaViihteen poksi sekä ulkoiset kovalevyt on tuollaisen takana.
Niin sitä pitää :ahem:Olen elänyt uskossa
Tuo maksaa vähemmän kuin teippirulla.Tuo voisi toimia mun tapauksessa! Ensiksi varmaan kokeilen teippausta, kunhan saan käsiini jotain hyvää teippiä.
Ainakin vastaavan näköisissä jatkojohdoissa katkaisijan valo loistaa kirkkaana vain jos katkaisin on on-asennossa. Tässä skenaariossa virta on kai tarkoitus sammuttaa yön ajaksi.Asiahan ei varsinaisesti mulle kuulu, mutta tuli mieleen, notta onko tuossa pistotulpassa olevassa katkaisijassa valo joka loistaa kirkkaana yöllä katonrajassa?
Ettei menis pistotulpan JA teippirullan ostoksi.
Melindalta lupaava postaus.Ainakin vastaavan näköisissä jatkojohdoissa katkaisijan valo loistaa kirkkaana vain jos katkaisin on on-asennossa. Tässä skenaariossa virta on kai tarkoitus sammuttaa yön ajaksi.