Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol X

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Kerran on asuttamaani taloon iskenyt salami. Tietokone ja DVD-soitin kärähtivät (eri kerroksissa), kodinkoneet eivät olleet milläänsäkään. Olen elänyt uskossa että jälkimmäisissä on jokin maaginen maadoitus, mutta kai se oli sitten vaan karma.
Jokin tälainen luulo itsellänikin oli, kunnes äidin uusi hieno liesi hajosi ukkoseen.
 

Örfil

Guest
Mäkin olen monta kertaa hajonnut Thunderin iskiessä ihan puskan takaa postauksen.
Siinä tosin ei auta mitkään maadoitukset tai jatkojohdot.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Noita katkaisijallisia irtorasioita on radiotaajuuskaukkarilla toimivia. Varsin näppäriä jos itse pistorasia hankalassa paikassa. Itsellä käytössä monessakin paikassa.

Myydään yleisimmin kolme rasiaa- yksi kauko -tyyppisinä setteinä.

Olen törmännyt erinomaisiin ja sitten vähän huonompiin. Lähinnä kohinan suhteen audiolaitteen syötössä.
 

Örfil

Guest
Meitillä on ulkojouluvaloissa semmoiset käytössä.
Saa operoitua valoja kahvipöydästä käsin.
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12607
Sijainti
Sivulla viisi
Lähijunassa oli konduktöörinä sama jeppe joka kaksi päivää sitten palveli mua lähikauppani kassalla. Kahden työn raataja, arvostan.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Lähijunassa oli konduktöörinä sama jeppe joka kaksi päivää sitten palveli mua lähikauppani kassalla. Kahden työn raataja, arvostan.
Tai sitten identtiset kolmoset, joista yksi on työtön alkoholisti, jonka elatuksen SINÄ maksat veroissasi!!
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Kyllähän hiihdon katsominen on parasta, mitä voi tehdä ilman housuja.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Vihelsin äsken Kahden Keikka -tunnarin niin täysiä että naapuri purskahti itkuun ja antautui poliisille.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös