Jep, en kelpuuttaisi hyvitykseksi 45% palautusta ostohinnasta. Vaikka unohtaisi esteettisen haitan (asia jota ei voi unohtaa), ei ole mitään takeita siitä että laitteen vauriot rajoittuvat pelkästään oven pintapellin lommoon.
Mieluummin vaihtoon kuin hyvitys. Alkaa kuiteskin tollattis lommo ärsyttämään pidemmän päälle.
Tai jos vian voi korjata niin sitten hilipati hei ja ranttan talijali jallallei.
Koepesu toki suoritettu ja se sujui ongelmitta. Oven varsinainen rakenne ja saranointi yms. vaikuttavat mekaanisesti olevan täysin kunnossa. Ainostaan tuo ovirakenteen päälle esteettiseksi fasadiksi asennettu, noin 0.4 mm paksuinen pelti on hieman taipunut jostain töytäisystä tms..Jep, en kelpuuttaisi hyvitykseksi 45% palautusta ostohinnasta. Vaikka unohtaisi esteettisen haitan (asia jota ei voi unohtaa), ei ole mitään takeita siitä että laitteen vauriot rajoittuvat pelkästään oven pintapellin lommoon.
Ei pidä myöskään unohtaa että laitteen kvanttiteoriaan pohjaava, mahdollisesti herkkä elektroniikka ei ole haavoittumaton ja turta.Hmmm...
Jos on tullut osumaa vaikkapaskin kuljetuksen aikana niin jalan/tuen muoviosat eivät välttis ole siinä kunnossa missä pitäisi olla. Pelkän ulkokuoren lommot nyt eivät niin isoja juttuja ole toiminnan kannalta, mutta eiköhän mittään kun konehirviö keikahtaa puolen vuoden jälkeen kun yksi kulma pettää ja sylkee vedet lattialle niin ai ai ai sanon mä. Rai rai rai.
Yritän pelotella. Hu huu.
Kosteusvaurio -> talo myyntiin -> sijoitustappio.
On toki. Jos olisikin toisin, myyjä vastaisi siitä, koska en aio ottaa muita vastuita itselleni rahallista korvausta vastaan, kuin tuon esteettisen haitan. Mikäli sellaisia ehtoja asetellaan, menee laite/ovi uusiksi.Onhan se mahdollista ettei mahdollinen töytäisy ole aiheuttanut laitteelle muita, mahdollisesti myöhemmin esiintulevia vikoja.
Vakuutukset on kunnossa + edellinen kohta laitteeseen kohdistuvasta virhevastuusta ja sen kantajasta.Hmmm...
Jos on tullut osumaa vaikkapaskin kuljetuksen aikana niin jalan/tuen muoviosat eivät välttis ole siinä kunnossa missä pitäisi olla. Pelkän ulkokuoren lommot nyt eivät niin isoja juttuja ole toiminnan kannalta, mutta eiköhän mittään kun konehirviö keikahtaa puolen vuoden jälkeen kun yksi kulma pettää ja sylkee vedet lattialle niin ai ai ai sanon mä. Rai rai rai.
Yritän pelotella. Hu huu.
Kosteusvaurio -> talo myyntiin -> sijoitustappio.
Ei toki pidä. Eikä sitäkään, että sinne kvanttiteoriaan pohjaavaan elektroniikan ohjelmistoon on suurella todennäköisyydellä toteutettu suunniteltu vanheneminen, eli laite kosahtaa 3-5 vuoden sisällä sen käyttöönotosta. Jos se olisi äkillinen ja yllättävä rikkoontuminen, niin sekin menisi sitten kotivakuutukseen.Ei pidä myöskään unohtaa että laitteen kvanttiteoriaan pohjaava, mahdollisesti herkkä elektroniikka ei ole haavoittumaton ja turta.
Pidä varasi ettei se kaadu.Sieluni on kvanttiteoriaan pohjaava, haavoittuva ja turta.
Kosteusvaurio -> talo myyntiin -> sijoitustappio.Pidä varasi ettei se kaadu.
Ethän kuitenkaan ole kartesiolainen dualisti?Sieluni on kvanttiteoriaan pohjaava, haavoittuva ja turta.
En osaa vastata kun en tiedä mitä tuo tarkoittaa EI HELVATA TuLEEKo sielTÄ TOINENKIN ei hyvä jumala/jumalat auttakaa en mä näin syntinen voi olla aaaargh!Ethän kuitenkaan ole kartesiolainen dualisti?
siis ou gaad!
No miten helvetissä minä nyt pystyn auttamaan? Mikä nenäkakkafakiiri minä olen??ei hyvä jumala/jumalat auttakaa en mä näin syntinen voi olla aaaargh!
Nyt minäkin aloin miettiä samaa. Hartsalla on paketissa lisänä viesteihinsä ja avatariinsa sopiva ajoituksellinen *they only come out at night* -aspekti. Burb taas on koko ajan joka puolella. :doubtful: Eli tasapeliksi taitaa mennä silläkin osastolla...Oon välillä miettinyt, että kumman hahmokkeen avatar kuvaa paremmin viestiensä yleistä sisältöä, burbin vai Hartsan?