Albert Oil
Hippi ja juntti
Vieraista karkeista saa parhaat autot.
Hyvä imuri sun mutsilla!Naapurin setä tarjosi mulle karkin joskus 90-luvun puolivälissä eikä mutsi tykännyt tästä yhtään. Tuli aika suoraa palautetta, että vierailta ei oteta karkkia ja tähän vaikutti Jammu-Sedän tapaus, joka oli jäänyt mutsilla voimakkaasti mieleen.
Syö se!Kissa oksensi sohvalle.
Krisse, Roope, Juha, Simo, ...?:doubtful:Kaivelin autuaasti nenää kun tarraräkä kymmenen sentin limaluiruineen jäi sormeen kiinni. Onni on koira vierellä, joka söi halukkaasti rään. Salminen joutuisi syömään sen ite.
Yks Salmine.Krisse, Roope, Juha, Simo, ...?:doubtful:
Pommitustähtäin vain käyttöön.Pitäskö sitä opetellä tällä iällä paskantamaan keskelle pönttöä.
No eipä ole.Ei oo vähään aikaan tullut katteltua televisiota, niin joko ne kaikenmaailman laulukilpailut ja kokkiohjelmat ovat loppuneet?
Omaankin lapsuuteeni kuuluu sivujuonteena Kempin pappa. Ei tosin itse papasta mitään muistikuvia, mutta jälkeläisens' ovat kovastikin tuttuja.Mä tarjosin kakarana karkkia naapurin sedälle ja sain sen huutamaan ahdistuksesta ja epätoivosta.
Tai sitten Kempin pappa sai vaan sydärin, kuten tapana hällä oli.
Kävin tänään kipuhoidossa.Mullakin oli hyvä ajanvarauskeissi äskettäin hammashoidossa.
Alkujaan kävin 8.12.2014 kipuhoidossa. Sain silloin ajan 17.2., joka peruuttiin kun hammaslääkäri sairastui. Tarjosivat uutta aikaa 8.5.2014. Urputin kovaa ja lopetin kiukkuisena puhelun. Soittelin potilasasiamiehelle. No sain vähän ohjeita valituksen tekemiseen jne. Soittelin uuden ajan ja nyt tarjosivat aikaa 31.3.
Tämähän vähän silleen, että kipupäivystykseen pääsee välittömästi. Sitten on kahta tyyppiä l. lievä sairaus tai tarkastus. Näissä on hoitoonpääsemisajat 3 kk - 6 kk. Onnetonta! En kyllä käyttäisi kunnallisia, ellei olisi pakko. (ja en oo aiemmin juuri käyttänytkään) Aivan saakelillisen huonoa "palvelua". :nope: