Albert Oil
Hippi ja juntti
Huomenna tukin burbin privaboksin VOKJ-linkeillä. Mutta se on huomenna se.
Kuolemaansa asti Suomen vihatuimman miehen titteliä kantanut Jammu Siltavuori tänne tuskin ilmestyy.Seuraavaksi tänne ilmestyy varmaan Laivuri Ojaranta tai Reijo Hammar.
En kyllä rekistöröi vihan tunnetta Jammua kohtaan. Inho lienee suurin tunnetila mitä kokenut.Kuolemaansa asti Suomen vihatuimman miehen titteliä kantanut Jammu Siltavuori tänne tuskin ilmestyy.
Mullakin oli hyvä ajanvarauskeissi äskettäin hammashoidossa.Joo-o. Yhden ajan sanoivat ehkä pystyvän vaihtamaan toiselle päivälle ja sanoivat soittavansa ja kysyvänsä, että käykö se minulle. Tuli vain tekstari, että aika vaihdettu...ja ihan yhtä kämäiseksi (7.45) kun se toinen päivän aika vasta 8 tuntia myöhemmin... Soitin sitten, kahteen numeroon, koska ensimmäisessä ei enää asiasta tiedettykään mitään. Sain kuulla vittuilua osakseni, että kun on niin täynnä nämä ajat ja miten puljaan niitten kanssa. Sanoin vielä, että olin kyllä jättänyt mielestäni selkeän ohjeen ja sen mukaisesti odotin soittoa heiltä. Heitti takaisin, että olisin soittanut heille suoraan...ööäää... Ei minulle missään vaiheessa oltu heidän numeroaan annettu, tai käännetty heille tms. Sain sentäs ajan vaihdettua takaisin.
Taidan kohta perua kaikkien ajat, niin pääsee helpommalla.
Mä vihaan. Äiteen kaveri toisen tytön äiti. Syntyi samana päivänä kuin meitsi ja saman huoneen jakoivat kätilöopistolla.En kyllä rekistöröi vihan tunnetta Jammua kohtaan. Inho lienee suurin tunnetila mitä kokenut.
En tiedä muista, ovatko vihanneet Jammua?:doubtful:
Samoja fiiliksiä, muttei noin mietoja.En tiedä mikä on vihan ja inhon raja-arvo, mutta äitimuori sanoi joskus aikoinaan olevansa kykenevä ja halukas sahaamaan Jammun moottorisahalla kahtia.
Komp. Hitsi ku tietäis mistä niitä sais.Alkoi tehdä mieli sekä PÄÄKKIKSIÄ