Melinda
Sponsored by Sam
Aidan matalimmassa kohdassa on usein jonoa.Tiesin tämäntapaisen kommentin tulevan, mutta kirjoittaja oli eri, kun odotin.
Aidan matalimmassa kohdassa on usein jonoa.Tiesin tämäntapaisen kommentin tulevan, mutta kirjoittaja oli eri, kun odotin.
Tiesin tämäntapaisen kommentin tulevan, mutta kirjoittaja oli eri, kun odotin.
Tosi hyvin sanottu!Aidan matalimmassa kohdassa on usein jonoa.
Mulla on sellainen käsitys, että menoleikkauksia on huomattavasti järkevämpää kohdistaa sellaiseen, mihin rahaa käytetään kuin sellaisiin kohteisiin mihin sitä ei käytetä.Aikas populistinen lista herralta.
Hoidin vain kansalaisvelvollisuuteni.Tiesin tämäntapaisen kommentin tulevan, mutta kirjoittaja oli eri, kun odotin.
Ei olla parhaita kavereita, mutta kummallakin on näköjään toisen ajatusmaailma ns. hallussa.
Kyl kyl!Ei olla parhaita kavereita, mutta kummallakin on näköjään toisen ajatusmaailma ns. hallussa.
Miksi mennä aidan matalimmasta kohdasta tänään, kun huomenna voi jättää kokonaan menemättä.Aidan matalimmassa kohdassa on usein jonoa.
"Anonyyminä on helppo soittaa poskea"Aidan matalimmassa kohdassa on usein jonoa.
Mitä mä nyt taas oon tehnyt?Lie bongasin forumistin televisiossa.
Nukuit mäyrien kanssa talviunta. Söpöjä olitte.Mitä mä nyt taas oon tehnyt?
Pitänee vääntäytyä huomenna tuonne.Kävin eilen laskettelemassa vanhemman pojan kanssa Oslo Vinterparkissa.
Mulla ei ole bensalitran hinta tiedossa kun en sitä koskaan osta. Käytän julkisia kulkuvälineitä - istun nytkin metrossa suksien kanssa, matkalla kohti laskettelurinnettä Holmenkollenin kupeessa.Noita joukiksen Norja/Oslo aiheisia kuvia katselee kyllä aina mielellään.
Mitä siellä maksaa muuten bensalitra nykyään?