Niinkö on Howdyn kaljamaha paisunut..?Aurinko pimenee syvimmillään täällä klo 12:07 eli ei silloin kun Howdy saapuu, kuten toisin luulisi :ahem:
Niinkö on Howdyn kaljamaha paisunut..?Aurinko pimenee syvimmillään täällä klo 12:07 eli ei silloin kun Howdy saapuu, kuten toisin luulisi :ahem:
Meidän koneilla Googlekaan ei ohjaudu .fi -sivulle kun on ulkomainen firma joten herääkin kysymys mistäs maasta Puolustusvoimien tietokoneita ohjataan?!?Kappas. Kouvostoliitto on ilmeisesti myös itsenäistynyt, saman lähteen mukaan.
Ven.. eiku, ei mitään..Meidän koneilla Googlekaan ei ohjaudu .fi -sivulle kun on ulkomainen firma joten herääkin kysymys mistäs maasta Puolustusvoimien tietokoneita ohjataan?!?
Naurattaa ja vituttaa samaan aikaan.Heh, työkaverin pojan futisjoukkue on jakaantumassa kahtia. Tai onhan niillä nytkin ikäluokan porukka jaettu eliittiryhmään ja luusereihin (ei tainnu ihan tollaset joukkueiden nimet). Mut lahjakkaampien joukkueessa on tullut riitaa. Ei pelaajien eikä vanhempien vaan valmentajien välille. Pelistrategiset näkemykset eroavat ja yrittävät nyt saada porukkaa kahteen eri jengiin. Miellyttävää kuulla, ettei Suomessakaan joka paikassa olla ihan vaan kaikille saman verran peliaikaa -meininkillä. Niillä on vielä erikseen seutukunnan parhaista koottu joukkue, jonka pelaajat kuitenkin pelaa oman kunnan joukkueessakin. 8-vuotiaista pojista kyse.
Tämä vaatisi hieman lisäselvityksiä. Ja foto ois kiva ylläri!Oon nähnyt Jenni Vartiaisen alasti.
Niin, Jenni lauloi Elämä lapselle-konsertissa ja minä olin alasti sohvalla. Laittaisin mielelläni foton, mutta kun ei ole sitä mahdollisuutta enää.Tämä vaatisi hieman lisäselvityksiä. Ja foto ois kiva ylläri!
Jahas. Taivas lyö tulta ja kiittää, että foto jäi tällä erää sohvalle lepäämään!Niin, Jenni lauloi Elämä lapselle-konsertissa ja minä olin alasti sohvalla. Laittaisin mielelläni foton, mutta kun ei ole sitä mahdollisuutta enää.
:thumbfh:Jahas. Taivas lyö tulta ja kiittää, että foto jäi tällä erää sohvalle lepäämään!
Puolisko ensimmäisen kerran jälkeen kommentoi kutakuinkin "Au. Sattuikohan?" ... No sitten itsekin tätä pohdin ja taidan mennä sikiöasentoon.Ihan sama montako kertaa tämän katsoo.
Joka kerta naurattaa enemmän.