Laitoikko hakemuksen vetämään?olen katsellut tänään melkein kokonaisen jakson tempation island finlandia.
Voi taivahan jumala.
Mitäs sitä puskajussikaan muuta tarvitsee kuin rynkyn ja norttia.Ykköseltä tulee ohjelmaa piiritetystä syyrialaisesta pakolaiskylästä. Ukko valitti, ettei heillä ole siellä mitään, helikopteri pääsee joskus tuomaan vähän hätäapua, ruuasta ja juomasta kovasti pulaa. Sitten laittoivat miehissä tupakaksi. Just.
Tupakka on hermojen viilentämiseen. Panokset kovenee ja hermot pitää pitää viileänä ilman norttia. Naapuri ei ainankaan.Mitäs sitä puskajussikaan muuta tarvitsee kuin rynkyn ja norttia.
Moon muutaman kerran pelännyt ratsiassa. Vaan nollaa näyttänyt aina. Vaikka tietää että ei ole alkoholia verenkierrossa, niin jotenkin pysähdyttää tilanne. Pari päivää sitten vedit kunnon koomat, ihan selkeää että ei seuraavana päivänä voi ajaa. Mutta sitten sitä seuraavana. Pakko jo täyttää autoilun ja toimitaan kauppareissut, vaan olo ei edelleenkään ole 100%, paitsi että ei alkoholia veressä. Pelästyttää oma hölmöily ja turhaahan se on.Juvalla olen ainoan kerran pelännyt, että näinköhän mittari värähtää.
Se on hauska miten huonossa kunnossa voi laillisesti ajaa autoa vaikka veressä ei olekaan alkoholia.Moon muutaman kerran pelännyt ratsiassa. Vaan nollaa näyttänyt aina. Vaikka tietää että ei ole alkoholia verenkierrossa, niin jotenkin pysähdyttää tilanne. Pari päivää sitten vedit kunnon koomat, ihan selkeää että ei seuraavana päivänä voi ajaa. Mutta sitten sitä seuraavana. Pakko jo täyttää autoilun ja toimitaan kauppareissut, vaan olo ei edelleenkään ole 100%, paitsi että ei alkoholia veressä. Pelästyttää oma hölmöily ja turhaahan se on.
Aivan todella hirveä yllätys niillä asiakasvolyymeillä, hinnoilla ja palvelualttiudella.Virtain kaupungin M-marketin toiminta on mitä ilmeisimmin loppunut?
Tarkoitan vuosia 1998-2002.Tarkoitatko vuosia 2001-2002 vai 1901-1902?
Ammattilaisten piirissä niitä kutsutaan panoputkiksi.Lienen hukannut eräänlaisen suuttimen.
Olen yksi aktiivisista lukijoistasi, mutta olen nyt päättänyt peruuttaa tilauksen.Aivan todella hirveä yllätys niillä asiakasvolyymeillä, hinnoilla ja palvelualttiudella.
ITGistä ja kaikkia lukijoitani varmasti kiinnostaa, että asuin vuodet 01-02 aivan ko. M-marketin naapurissa, tosin tuolloin se oli vielä Spar.