Facebook suosittelee vai ehdottaa, mitä lie, foorumistia kaveriks. Erikoiseksi asian tekee se, että se tekee sen, kun käytän selainta incognito-tilassa. En ole kyseisen foorumistin sivuilla käynyt aiemmin lain, eikä meillä ole yhteisiä kavereita tahi tykkäämisen kohteita. En pikaisella silmäyksellä nähnyt minkäänlaista yhdistävää tekijää. Ehdottelee se muitakin ihmisiä, mutta kun miettii että maailmassa on kuitenkin muutama muukin, kuin vain foorumistit, niin onpa sattumaa moinen.
Pysyin kuitenkin tiukkana, enkä alkanut mitään teerenpelejä. Oli vielä miespuolinenkin.
Kerroin tämän, koska asia kiinnostaa kaikkia, ja nyt koko foorumin miespuolisten yöunet menivät tämän takia.
Aiemminhan, silloin ku aloin käyttäjäks, Facebook suositteli mulle yhtä eksää kaveriks, mutta päättelin sen johtuvan siitä että typykkä on Facebookissa etsiskellyt eksäänsä, tuota mahtisonnia, tuota aisakasta kaakkia, tuota... no siis, mua, koska nykyinen miehensä on niin huono sängyssä ja hän ikävöi mua. Siis typykkä ikävöi.