Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XI

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
No KENEN pallit nää mun silmässä sitten on??
Olis varmaan liian ilmiselvää veikata että Jjusbanin, joten veikkaan Hokkasta.

Tää voi olla tietenkin käänteisansa, ja se onkin Jjusban. Tai sitten kyseessä onkin ylläri, ja vastaus onkin Alexanda Gasoline.

Vastaan kuitenkin Hokkanen.




ei vitsi se on varmaan Jjusban ja mä en saa tästä pojoja.
Olisko Alppu niin ovela että kysyis tuota asiaa juuri sillä hetkellä kun Jjusbanin pallit EI ole silmässä? Juuri se hetki milloin asia on totuus, kun se muulloin ei ole?
Onko niin ovela että odottaa vastaustenkin olevan tyyliin "Jjusban", ja että harhauttaa sekä automaattisesti refleksillä vastaavia vastaamaan toisin kuin halusivat, että niitä jotka vastaavat refleksillä mutta jotka kuitenkin vastaavat mutkan kautta alkuperäisen vastauksena? No, on.
Voi vittu tuo Alppu on kyrpä jätkä. Inhottaa. En huolisi Formula 1 -tallikaverikseni, jos vain mitenkään voisin sen välttää.
 

juhah

Well-known member
Liittynyt
24.3.2012
Viestit
168
Onhan mullakin ne silmien alla ja oletan, että sullakin on. Mutta nousepa käsillä seisontaan, niin ne killuttimet onkin silmien päällä. Eikö ookkin hienoa, kun joka päivä oppii jotain uutta?
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Onhan mullakin ne silmien alla ja oletan, että sullakin on. Mutta nousepa käsillä seisontaan, niin ne killuttimet onkin silmien päällä. Eikö ookkin hienoa, kun joka päivä oppii jotain uutta?
Ja kuorsaus johtuu siitä, että selällä maaten kivekset laskeutuu hengitysreiän päälle.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Älkää luulkokaan, etten tiedä, mitä tällä forumilla ja ennen kaikkea forumilaisten kotona tapahtuu. Vaikken aina kaikkea kommentoikaan, seuraan kyllä KAIKKEA spykikaren välityksellä. Kuulitteko!!?? KAIKKEA!!!§½1
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Pari kesää sitten olin tuttavapariskunnan talkoissa rakentamassa terassia sekä muutoin uudistamassa rivaripätkänsä takapihaa.

Isoin puhein oltiin lupailtu talkooeväät vimosen päälle.

Noh, puoli päivää hommia ja saatiin makkarat mieheen. Kaljatarjoilu toki pelitti sen mitä jaksoi juoda, mutta yksi makkara / talkoolainen oli jotain ihan käsittämätöntä vittuilua. Minä luulin kun emäntä avasi sitä ainokaista makkarapakettia, että se vitsillä kysyy, pitäisikö kaupasta hakea toinen. Mutta ei se saatana ollut vitsi.

Toki olen jälkikäteen vittuillut aiheesta rivien välistä minkä on tilaisuuksia tarjoutunut, mutta ei selvvästi ole mennyt rekisteriin.

Nyt ne sitten saatana kertoivat olevansa ostamassa omakotitaloa tuosta ihan meikän naapurista.

Mietinpä vain, täräyttäiskö puolen vuoden maailmanympärimatkan, vai pystyiskö feikkaamaan tarpeeksi kauan kantositeen kanssa?
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Pari kesää sitten olin tuttavapariskunnan talkoissa rakentamassa terassia sekä muutoin uudistamassa rivaripätkänsä takapihaa.

Isoin puhein oltiin lupailtu talkooeväät vimosen päälle.

Noh, puoli päivää hommia ja saatiin makkarat mieheen. Kaljatarjoilu toki pelitti sen mitä jaksoi juoda, mutta yksi makkara / talkoolainen oli jotain ihan käsittämätöntä vittuilua. Minä luulin kun emäntä avasi sitä ainokaista makkarapakettia, että se vitsillä kysyy, pitäisikö kaupasta hakea toinen. Mutta ei se saatana ollut vitsi.

Toki olen jälkikäteen vittuillut aiheesta rivien välistä minkä on tilaisuuksia tarjoutunut, mutta ei selvvästi ole mennyt rekisteriin.

Nyt ne sitten saatana kertoivat olevansa ostamassa omakotitaloa tuosta ihan meikän naapurista.

Mietinpä vain, täräyttäiskö puolen vuoden maailmanympärimatkan, vai pystyiskö feikkaamaan tarpeeksi kauan kantositeen kanssa?
Kutu tervetuloillallisella ihan vimpan päälle ja tarjoa mikrossa lämmitettyä Hiillosmakkaraa.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24276
Sijainti
lappeen Ranta
Harkuleen Peudi, vois olla aika kova progebändi.
Tuosta tuli mieleen, että täältä löytyy aika hyvä määritelmä progesta:
Tässä Ainoa Oikea Totuus Progesta; Tahdin vaihdoksia vähintää 3/kappale, ei tunnistettavaa kertosäettä, et voi hyräillä kappaletta sen loputtua, vähintään 14 sointua/kappale joista ainakin 3 selkeitä riitasointuja, vähintään 3 minuutin kitara tai syntikkasoolo, kappaleen pituus vähintään 7 minuuttia, jos pystyt hyräilemään kappaleen sen päätyttyä, kyse ei ole progesta. Ja jos bändissä soittaa Trevor Rabin, se ei ole progea. Jos siinä soittaa Robert Fripp tai Bill Bruford, se on progea. Bändillä pitää olla ainakin yksi teemalevy ja yksi tuplalevy. Ja pakollinen livetupla jossa rumpusoolo. Vähintään yhden kappaleen täytyy olla vanhan lp-levyn puoliskon pituinen eli n. 20 minuuttia. Bändin jäsenillä on täytynyt olla pitkät tukat -70 luvulla ja niiden on täytynyt näyttää fiksuilta hipeiltä. Kuvissa he eivät yleensä hymyile vaan yrittävät näyttää älykkäiltä, mikä sen ajan tamineissa ja tukkamuodisssa ei ole kovinkaan helppoa. Jos kaikki edellämainitut kohdat toteutuvat, kyseessä on selkeästi progebändi. Ellei jokin yllämainituista kohdista toteudu, suhtaudu epäillen, sillä todennäköisesti kyseessä on feikki eli kun albumin kuvaa tarkasti katsoo, niin se leijuva pensas astraaliuniversumissa onkin mököttävä Ritchie Blackmore! :) :wink:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Uusimman forumille liittyneen nimimerkin innoittamana katselin muitakin lähiaikoina rekisteröityneitä 'kirjoittajia'. Keskityin lähinnä avattarilla varustautuneihin. Huomasin heidän lähes poikkeuksetta kertovan olevansa Ranskasta. Nimimerkin mukaan vaikuttivat naisilta. Mikähän tämän rekisteröitymisinnokkuuden on saanut aikaan, kun kertaakaan eivät ole rekisteröitymispäivän jälkeen tänne kirjautuneet saati kirjoittaneet. :confused:
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Ei niitten tarkoituskaan oo tänne kirjoitella. Lähettävät kosiokutsuja ja pimppikuvia privalla meille komeille uroille.
 
Ylös