Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XI

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Niitä sinä sitten periscooppaat yökaudet. :wink:
Kyllä sitä vielä vinkkaillaan, mut ens lauantaina tanssitaan ankkajäbän häitä Montpelliöörissä. :frank:
Komsii komsaa, selavii.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Ymmärrän nyt, mitä tarkoitetaan kun dieettien yhteydessä puhutaan siitä että kroppa menee säästöliekille.
Viikon dieetti tähän mennessä takana (miinus n. kaks kiloa) ja tänään ei ole kakattanut lain. Kroppa siis säästää ja käyttää ihan kaiken. Fiksua sinänsä. Koska ei yläkerrasta tule mitään järkevää muonaa tilalle, niin eipä päästetä alakerrastakaan mitään pois, vaan käytetään kaikki. Näin sen homman pitäisi toimia. Kohta voin ommella röörin umpeen tarpeettomana, koska käytän hyödyksi kaiken.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Ymmärrän nyt, mitä tarkoitetaan kun dieettien yhteydessä puhutaan siitä että kroppa menee säästöliekille.
Viikon dieetti tähän mennessä takana (miinus n. kaks kiloa) ja tänään ei ole kakattanut lain. Kroppa siis säästää ja käyttää ihan kaiken. Fiksua sinänsä. Koska ei yläkerrasta tule mitään järkevää muonaa tilalle, niin eipä päästetä alakerrastakaan mitään pois, vaan käytetään kaikki. Näin sen homman pitäisi toimia. Kohta voin ommella röörin umpeen tarpeettomana, koska käytän hyödyksi kaiken.
Sen lisäks, että joudut kärsimään nälkää, jouduit myös luopumaan paskomisen verrattomasta nautinnosta ja sitä seuraavasta suunnattoman kepeyden ja peräaukon kihelmöivän herkkyyden tunteesta. Ne on ämmille tommoset dieetit, ole mies ja pure kyrsää!
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Sen lisäks, että joudut kärsimään nälkää, jouduit myös luopumaan paskomisen verrattomasta nautinnosta ja sitä seuraavasta suunnattoman kepeyden ja peräaukon kihelmöivän herkkyyden tunteesta. Ne on ämmille tommoset dieetit, ole mies ja pure kyrsää!
Tuli otettua osaa sellaiseen enemmän tai vähemmän "julkiseen" juttuun. Osaittain senkin takia, että siitä ei kasvojaan menettämättä pääse liukenemaan. Toisaalta kakkaamisen nautinto painaa nyt vaakakupissa niin paljon (jatkuvan nälän ja sen aiheuttaman vitutuksen lisäksi), että menee luovuttaminen harkintaan.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Tolis oli viimeinen forumisti, jonka olisin uskonut lähtevän mukaan tuollaisiin humpuukijuttuihin. Toisaalta jos ITGikselläkin on pitkä tukka niin mistäs minä mitään tiedän.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Painovoiman olemus on paljolti edelleen hämärän peitossa, sillä osa avaruuden ilmiöistä ei tunnu noudattavan lakeja ja teorioita, joiden mukaan nykyisin hahmotamme maailmaa - havainnot eivät tue käsitystämme painovoimasta ja sen käyttäytymisestä, joten fyysikot haluaisivat kiihkeästi tutkia painovoiman olemusta huomattavasti nykyistä tarkemmin.
NYT ne ovat löytäneet gravitaatioAALTOJA!!
Lillutaan aallokossa!

Kosmologi Lawrence Krauss twiittasi eilen näin: "Aikaisempi huhuni LIGOsta on saanut varmistuksen riippumattomista lähteistä. Pysykää kanavalla! Gravitaatioaallot on ehkä löydetty!! Jännittävää."

Guardian tarttui huhuun ja julkaisi verkkosivuillaan jo yöllä artikkelin, jossa mahdollista uutista luodataan vähän kriittisemmin. Havainto olisi tehty LIGO-observatoriossa (Advanced Laser Interferometer Gravitational-Wave Observatory), jonka ilmaisimet sijaitsevat Hanfordissa Washingtonin osavaltiossa ja Livingstonissa Louisianassa.

Kummassakin paikassa on L-kirjaimen muotoinen, yhdeltä sivultaan neljän kilometrin mittainen tyhjiöputki, jossa kulkee lasersäde peilien välillä.

Interferometrian avulla pystytään mittaamaan hyvin tarkasti säteen kulkema matka. Jos ilmaisimen ohittaa gravitaatioaalto, matkan pituudessa tapahtuu minimaalinen muutos.

Kun ilmaisimet sijaitsevat noin 3 000 kilometrin etäisyydellä toisistaan, mahdollisen aallon saapumisajoissa havaitaan tulosuunnasta riippuen maksimissaan kymmenen millisekunnin ero. Siitä pystytään puolestaan laskemaan lähteen sijainti taivaalla.

LIGO-observatoriosta ei kuitenkaan ole saatu huhulle minkäänlaista vahvistusta. Krauss itsekin toteaa Guardianin haastattelussa, että pitää huhua vain 60-prosentin todennäköisyydellä totena, joten vielä ei kannata kaivaa samppanjaa kylmäkaapista.

Mutta kuten Krauss toteaa: Pysykää kanavalla!
*pysyy kanavalla*
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Flof flif flof flaf flaa. Fliffa floffa flöö. Föt föt fät flöt fgöö. Tralla lalla blöö.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Käytin akkua talviajelulla, että muistaa olla vireessä.
Varmaankin paremmin toimittu kuin 2014 kesähelteellä 150 km autoilu ihan sen takia että sai olla viileässä ilmastoinnissa itse. Hölmöltä olisi näyttänyt vain istua autossa parkissa. Luultavasti olisi ollut laitontakin.
 

Kenda

Well-known member
Liittynyt
11.10.2015
Viestit
2718
Sijainti
Penkalla
Kaupasta poistuessani kivannäköinen parikymppinen punapäinen vartijatypy pysäyttää mut ulko-ovelle:
-sun (takin)taskussa näyttää pullottavan jotain. Saisinko nähdä mitä siellä on?
-siel on mun pipo ja hanskat
*näyttää pipoa ja hanskoja*
-ok ei siinä sit mitään
Johon itse sit heitin hetken mielijohteesta että:
-mä luulen et mun housujenkin taskussa saattaa pullottaa jotain, mut sen saat kyllä tutkia itse
Ei se perhana tutkinut, minusta on tullut vanha...
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Joko helvetin huono keksitty läppä tai sitten helvetin huono todellinen läppä.

Jännän äärellä.
 
Ylös