Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XI

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Tää on taas niin tätä... otin tän päivän vapaaks töistä, koska mulla oli niin paljon ylityötunteja käytettävissä. Eikös se sit lykänny kuumeen, ekaa kertaa pariin vuoteen. Ihan mielelläni mä pötköttelen, mut nää lihas- ja silmäsäryt ei oo niin kauheen kivoja. :(
 

Örfil

Guest
Palasitko Ihra-Inehmon ruokavalioon aivan laakista ja täyspainoisesti?
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24276
Sijainti
lappeen Ranta
Ei sillä ole merkitystä sillä loppujen lopuksi Cthulhu tuhoaa meidät kaikki.

Sillä puolestaan on merkitystä, että kuka tulee syödyksi ensin:


Toi gif-animaatio näyttäis olevan South Parkista. Kyseisessä jaksokokonaisuudessa oli aika mielenkiintoiset lainaukset muusta populaarikulttuurista. Kuinkahan moni jaksot nähnyt tiesi ennestään sekä Cthulhun että Totoron?
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Katselen Blacklistiä edelleen. Naispääosan esittäjä on aika heikko, mutta jotenkin sarjaa jaksaa kuitenkin jatkaa.
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Katselen Blacklistiä edelleen. Naispääosan esittäjä on aika heikko, mutta jotenkin sarjaa jaksaa kuitenkin jatkaa.
Toi sarja kolahtaa muhun niin totaalisesti. Eilen pääsi tuskan parahdus, kun tajusin, että uusinta jaksoa joutuu odottamaan ens kuuhun asti.
 

T.K

Sähkö-ukkeli
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
3883
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Tää on taas niin tätä... otin tän päivän vapaaks töistä, koska mulla oli niin paljon ylityötunteja käytettävissä. Eikös se sit lykänny kuumeen, ekaa kertaa pariin vuoteen. Ihan mielelläni mä pötköttelen, mut nää lihas- ja silmäsäryt ei oo niin kauheen kivoja. :(
Kah, Thyllis!
Siinä on nimimerkki jota en oo hetkeen huomannut.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Suomalaisen bändin levy on ilmeisesti saatavilla vain Italiasta tilattuna. Postikulut 9 euroa. Ei käy. Jos ei kotimaasta saa, tai muualta pienemmillä posteilla niin en osta. Oppivatpahan.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Oisi kiva laittaa tulille toinenkin kausiveikkaus mutta mahtaneeko ketään kiinnostaa tai B) tuleeko siitä liikaa vaivaa vain itselle.
 
Ylös