Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XI

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Paikallinen maauimala meni tältä kesältä kiinni sunnuntaina. Uimahalli avataan 20.8. Koululaisten lomat jatkuu vielä tämän viikon.
Olivat kaupunginvaltuustossa joulukuussa päättäneet että näin on just hyvä, koska *säästösyyt*.

Eikä muuten ole ihan ensimmäinen kerta kun Riihimäen kaupunki näyttää keskisormea liikkujille. Tällä kertaa urheiluseurojen lisäksi myös vapaamuotoisempaa liikkumista harrastavat saivat osansa. Ihan hyvä että kaikki osallistuvat talkoisiin, tavalla tai toisella.
Itse sain natiaisna ko. paikasta pahan silsan. Vasta mummoni itsekeittämä ihmelitku sen onnistui viikkojen päästä parantamaan.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Kävin kotona ja tuliaisina sieltä mustikoita sekä mehuja.

Ei ihan huono reissu lain :thumbup:
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Menen huomenna Korkeasaareen. Jos Alpun näkis, se olis hienoa. Häkissä huulia lipomassa.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mä meinasin kerran päästä mutta ronsu ei mahtunu mun Ritakadun asunnon lenkkisaunaan. Tyydyttiin sitten istumaan olohuoneessa ja juomaan ykskakskolmosia.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7206
Kuopion Niiralaankin on tulossa uusi uimahalli, jossa olisi myös muita toimintoja. Se mikä siinä rassaa, on se, että vanhaa hallia ei saa purkaa pois.

Pilkkihalliko siitä pitäisi tehdä? Toinen puoli vesijuoksupullukoiden käyttöön.
Museovirasto saattaa olla syy siihen, että Niiralan vanhaa uimahallia ei saa purkaa pois mikäli he ovat katsoneet sillä olevan historiallista arvoa.
 

Ykskakskol

______________
Liittynyt
10.3.2015
Viestit
1504
Mä meinasin kerran päästä mutta ronsu ei mahtunu mun Ritakadun asunnon lenkkisaunaan. Tyydyttiin sitten istumaan olohuoneessa ja juomaan ykskakskolmosia.
Hö.

Fantit on kilttei, eivät syö ihmisiä eikä juo kalioita.
Kukas ei fantilla ois rattastanut. Ne sanoo trööt.

Ihmistä älykkäämpi laji on.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Levollinen päivä. Korkeasaari on paikka, jossa viihdyn. Turisteja oli paljon, mikä ei yllättänyt. Aika vähän oli porukkaa, koska koulut. Toki lapsiperheitä oli paikalla ne vakiot.

Alppu-biison oli tietysti korvaamaton näky. Pari pesukarhua siellä myös oli, nuo eläinmaailman zorrot. Markojiimäisen kukonkin näin - sekoitti siellä röyhkeästi pakkaa. :frank:

Riikinkukoilla kirjavat päivät, koska saavat liikkua vapaasti. Ei huolia tai murheita.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Outo juttu.

Haistoin käsiä marjanpoiminnan jälkeen ja tuoksahduksesta tuli dejavu-tunne eräästä Tamperelaisesta anniskeluravintolasta, eli Henkasta.

Mustaherukan lehdilläkö ne hajustaa baaria?
 
Ylös