Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XI

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Itse olen keksinyt nämä kaikki paikat, joita ihmiset ja eläimet sun muut hömelit näkevät ympärillään. Jokaikisen.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
En osaa hallita varpaitani kovinkaan hyvin erillisinä yksiköinä. Enämpi tai vähemmän ne menee tommoisessa nipussa. Pottuvarvas on ehkä uniikein yksilö, ja toi pikkuvarvas hyvä kakkonen, mutta muut vain laumasieluilee tahdotonna.
Laskin nyt sitten samalla varpaitteni lukumäärän, niitä on kymmenen. Tilanne ei ole muuttunut pitkään aikaan.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Tilanne muuttuukin äkisti, jos joku päättää liimata sinulle ylimääräisiä varpaita jalkoihisi Eri Keeperin avulla ja kohta huomaatkin, että sinulla on vaikkapa 12 varvasta ja osa niistä haisee ihan ifalta kuten sinä itsekin.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
ja osa niistä haisee ihan ifalta kuten sinä itsekin.
Itse asiassa kommenttisi osuu sillä tavalla kohdilleen että tuoksuin eilen hetken inhottavasti junan vessalle. En ole asiasta ylpeä, mun tekee mieli kylpeä, siksi satuttaa pilkkasi, terveisin: Hilkkasi.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Laitoin varmuuden vuoksi vielä sähköpostinkin, jossa on tuon ko. hassuttelun lisäksi se vanha juutalaisen kullijuttu.
Joop. Mä oon pari kertaa laittanut sille viestiä. Ekan viestin jälkeen kesti pari viikkoa ja strippi tuli ulos, mutta joku muu oli ilmeisesti aikasemmin lähettänyt samalla idealla sai nimensä strippiin. Tokalla kerralla Jarlalta tuli viestiä "Kiitos laitetaan muistiin".
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mörkö -niminen kissa kadoksissa. Nähty viimeksi Pakolassa!

Heh ja hih
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Asia on sillä tavalla, että en jaksa tehdä muuta kuin lähteä Subway'ta kohti.



Kuinka käy? Tuleeko yllätyksiä, pitääkö olla varuillaan?
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Olinkin ostanut lipun tsekkiläiseen junaan vaikken mielestäin kovin lähellä Tsekkiä ole. No oli siinä DB:n veturi ja konduktööri mut saksalaisillakin oli ihmettelemistä vaunun teksteissä jotka oli vain tsekix. Ei oikein tiedetty mikä paikka on varattu, mikä ei. Prahasta näköjään suora yhteys meren rannalle.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Onko siis kukaan pitämässä yleisurheilun Pekingin MM-kisoista jotain veikkausta? Viimeinen eri kuin formulaveikkaus taitaa olla Miikhailin järjestämä Falunin ja Kontiolahden veikkaus keväältä.

Voin järjestää veikkauksen Pekingin kisoista. Oliko niin halukkaita? Tarinaa siitä oli, mutta ilmoitan siis, että voin järjestää sellaisen vaikka heti.

Toivon Alpulta jotain kommenttia tähän asiaan liittyen.
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Nonnih, nyt ollaan sitten ensimmäistä kertaa neljään vuoteen työttömänä kortistossa. Jotenkin tyhjä olo, kun eilen tuli nähtyä niin monta ihmistä todennäköisesti viimeisen kerran. Edes naiset ei tulleet halimaan.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Joo eihän se oikein samanlainen läksiäisjuhla ole kuin esim. eläkkeelle jäädessä.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Voisin lähteä ajelemaan vaikka pilistä. Ainiin, eihän tuolla ole...



Josko sitten alkaisi kaalisoppaa väsäilemään.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Kaalisoppa on mun lempiruoka. Myös kylmä kaurapuuro on hyvää. Kun se kauris on vähän tahmean kylmää kattilassa, niin se maistuu.

Jäämies.

"Hei, ei mua huimaa"

"Näillä mennään"
 
Ylös