Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XI

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Ei ole muuttaminen mukavaa. Hiki päässä pitää tavarasi pakkaaman.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
KOM-yritykseen
Kimmo On Meksikosta? Kavahtakaamme Olgan Menopaussia? KikkeliOrgasmi Mahtavin? Kai Onanoit Minua? Kimmat Ostavat Marlboroa? Kenties Onnistuisin Mokaamaan? Kun On Mentävä? KansallisOikeusMakkarabaari? KirkasOtsainen Mies? Kusella Oulun Majakalla? Kestän Orastavaa Munakarvakaljuutta? Kumeilla Osoitan Mikkoalatalouteni? Kirka On Menehtynyt? Kevät Onnahdellen Matelee? Kristus Odottelee Malttamattomana? Kivespussissa Omaisuuteni Matkaa? Kivaa Olisi Mekkaloida? Kantapalat Ovat Makoisimpia? Kouvotsvoni On Markoj? Kauniaisten Onni&Manni?
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Huomasin, että asuntolainamme korko on nykyään miinusmerkkinen.
-0,040 % (3kk Euribor)

Pankin marginaali pitää toki huolen siitä, ettei sieltä virtaa vielä kolikoita tähän suuntaan.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Pfiuuh pfiuuh olen lasersalamanäätä wrooom rätätätä poks.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Aivastin äsken kovempaa kuin kukaan tänä viikonloppuna tällä radalla tässä sessiossa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Eilen tuli nähtyä ilmielävä höyryjuna. Ei tullut kuitenkaan kyytiin hypättyä. Jännä kikotin.
 

Örfil

Guest
Tuli ajeltua höyriksella n. vuonna -94 Jokioisissa. Tai kyydissähän me vaan oltiin.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24276
Sijainti
lappeen Ranta
Tuli ajeltua höyriksella n. vuonna -94 Jokioisissa. Tai kyydissähän me vaan oltiin.
Vissiin sama kapearaiteinen härveli, jonka kyydissa olin joskus 70-luvulla. Oli muuten kanssa joltain taholta ihan saatanantimantti idea muuttaa huomattava osa sen junan kulkureitistä pyörätieksi joskus apaut suurinpiirtein nähtävästi 80-luvulla tms. :nope: :mad:
 
Viimeksi muokattu:
Ylös