Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XI

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Pitäisiköhän mun tietää mikä tai kuka \((\w+)\) on, ja mistä sitä saa hommattua, jos tulee kohta sääntö että kaikilla pitää olla \((\w+)\) ja [SUP]ding[/SUP][SUB]dong[/SUB].
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Aivasti äsken niin voimallisesti että räkäpärskeitä lensi Marsiin asti.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Pirun hankala kommentoida kunnolla peliä, kun ei nähnyt toisen päädyn nurkkaa missään vaiheessa. Sentään Niemisen Villen näin selkeesti koko ottelun ajan.
Niemisen Ville nyt näkyy koko ajan, vaikkea ottelua olisi katsomassakaan.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Stressaavasta työviikosta selvitty hengissä, joten josko hieman kaljaa sen kunniaksi. :alppu:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
No johan on. Laittoipa telkkarin mille kanavalle tahansa, niin ruudussa alkaa Maija Vilkkumaan. 'Onneksi' ykkösellä on Väyrynen ja kolmosella typerä Posse.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Elelen ihan räikeästi toisten ihmisten varoilla. Välillä hävettää. Toisinaan sitten taas ei.

Edit: Piti mennä tuonne Vain Elämää - ketjuun.
 
Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
No niin, vastapäätä olevan naapurin pihalla ollut vanha koivu sitten kaatui myrskytuulen voimasta. Tietenkin siinä oli auto parkkeerattuna juuri siihen. Sen verran vinoon kuitenkin kaatui, ettei ihan keskelle kattoa osunut. Takalasi meni rikki, muuten ei näyttänyt hirvittävästi tulevan korjattavaa. Saattaa olla, että vähän joutuu oikomaan oikeaa takaikkunan palkkia.

-Edit- Omistaja posseineen löytyi, ja nopeasti oli pelastuslaitos paikalla. Puu laitettiin palasiksi parissa minuutissa ja pelastuslaitoskin lähti juuri tapahtumapaikalta. Ja niin näköjään lähti itse autokin.
 
Viimeksi muokattu:

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mitä ihmettä mun piti tähän kirjoittaa?
Huomasin että selaimessa on viestikenttä tyhjänä, vain viesti puuttuu. Olin varmaan lasauttamassa jotain järkyttävän hyvää settiä, kuten tavallista, mutta nyt kyllä unohtui että mikä se mestariluokan viesti oli.

Laitetaan nyt korvaukseksi vaikka tissikuva:



Oho, tuli Mika Häkkinen. Sori.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kirjoitin vissiin ainakin sadan seitsemän sanan esseen asiapuolelle eräästä ajankohtaisesta maailmanpoliittisesta tilanteesta, mutta vedin huulilta takaisin, koska viestini ei olisi sisältänyt yhtään herjaa kanssakeskustelijoita kohtaan tai överikärjistyksiä tai sarkasmia tai teennäistä paheksuntaa sellaista kuvitteellista mielipidettä kohtaan, jonka olin itse keksinyt jollekin poliittiselle nelikentässä itsestäni etäämmäksi katsomakseni kuvitteelliselle taholle. Tyyliin "vassareidenhan mielestä rahaa tulee seinästä" tai "kokkarithan nyt on saatana yksityistämässä kaiken, verirahoilla" tai "löysin Albertin housut, kuinka toimin?".
Viestini ei siis olisi sopinut lainkaan Yleiseen Asiakeskusteluun. Toivottavasti meillä on joskus oikeasti sellainenkin nurkka jossa voitaisiin keskustella asiallisesti. Ja jota moderoitaisiin napakasti.
 

Pakokaasu

Banned
Liittynyt
29.3.2015
Viestit
454
Kirjoitin vissiin ainakin sadan seitsemän sanan esseen asiapuolelle eräästä ajankohtaisesta maailmanpoliittisesta tilanteesta, mutta vedin huulilta takaisin, koska viestini ei olisi sisältänyt yhtään herjaa kanssakeskustelijoita kohtaan tai överikärjistyksiä tai sarkasmia tai teennäistä paheksuntaa sellaista kuvitteellista mielipidettä kohtaan, jonka olin itse keksinyt jollekin poliittiselle nelikentässä itsestäni etäämmäksi katsomakseni kuvitteelliselle taholle. Tyyliin "vassareidenhan mielestä rahaa tulee seinästä" tai "kokkarithan nyt on saatana yksityistämässä kaiken, verirahoilla" tai "löysin Albertin housut, kuinka toimin?".
Viestini ei siis olisi sopinut lainkaan Yleiseen Asiakeskusteluun. Toivottavasti meillä on joskus oikeasti sellainenkin nurkka jossa voitaisiin keskustella asiallisesti. Ja jota moderoitaisiin napakasti.
On meillä kyllä hieno ihminen keskuudessamme. Hänellä on ajatuksia, joita rahvaalle ei voi julki tuoda.
 
Ylös