Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XI

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mielestäni sarkasmilla ei ole mitään tekemistä asiakeskustelun kanssa.
Sarkasmilla nimenomaan on tekemistä asiakeskustelun kanssa. Ihan oman henkilökohtaisen arvioni perusteella sarkasmia käytetään kymmeniä prosentteja enemmän ns. asiakeskusteluissa, ovat ne sitten liikeneuvotteluja, työpalavereita, politiikkaa tms. kuin ns arkipäiväisessä jutustetelussa.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa

Örfil

Guest
Turha toivo.

Excel -laskuri näyttää 122 päivää pyhimyksenä ja lihhoo olen syönyt viimeksi saaressa. Tai makkaraahan se vaan oli.

KAhvit oli tosin tujakampaa aamulla, kun pukkasin vika purut suoraan pussista ja vettä tuli silti vakimäärä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kylläpä forumin ukot ovat nousseet kärttyisinä ylös. Jatkuvaa kärtsäämistä. Kaikenlaisia. :nope:
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Tänään Riihimäen varuskuntaan. Ja ekaa kertaa tänä syksynä pitkät kalsarit jalassa!
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Paikkani on vaunussa viis. Ensimmäinen vaunu on numero 7. Täytyy vissiin juosta junan edessä. Ilmankos olikin alennuslippu. Kohta tulloo, menenkin jo tuohon kiskoille venyttelemään ->
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Perheenäiti paasasi lajitoverilleen kuinka lastensa päiväkodissa on varhaiskasvatus aivan rempallaan. Siellä on vain yksi yliopiston käynyt työntekijä. Hiekkalaatikon reunalla vaan istuskelevat ja esimerkiksi vuorovaikutustaitojen opettaminen aivan luokatonta. Peräänkuulutti lakisääteisyyttä ja pohti valitusoikeutta. Hieno ihminen, hieno.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mulle opetti uskontoa ja matematiikkaa ylä-asteella mies, joka oli koulutukseltaan DJ. Ei ollut kukaan kuulemma kysellyt pätevyyksien perään. Lopulta kyseli ja sitte levynkääntäjä poistuikin kouun palveluksesta melko sutjakkaasti.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Mulle opetti uskontoa ja matematiikkaa ylä-asteella mies, joka oli koulutukseltaan DJ. Ei ollut kukaan kuulemma kysellyt pätevyyksien perään. Lopulta kyseli ja sitte levynkääntäjä poistuikin kouun palveluksesta melko sutjakkaasti.
Senkö takia kirjoitat yläasteen väliviivalla?
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Melko vapaasti pääse kävelemään täällä sotilasalueella. Tai sitten eivät ole huomanneet mua. Kohta viheltää.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mulle opetti uskontoa ja matematiikkaa ylä-asteella mies, joka oli koulutukseltaan DJ. Ei ollut kukaan kuulemma kysellyt pätevyyksien perään. Lopulta kyseli ja sitte levynkääntäjä poistuikin kouun palveluksesta melko sutjakkaasti.
Senkö takia kirjoitit koulun ilman l-kirjainta?

Sitä on koulut käyty ilman älliä.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös