Örfil
Guest
Niin, ne on fasistipuolueita.Suomessa ei ole yhtään oikeistopuoluetta.
Niin, ne on fasistipuolueita.Suomessa ei ole yhtään oikeistopuoluetta.
Sarkasmilla nimenomaan on tekemistä asiakeskustelun kanssa. Ihan oman henkilökohtaisen arvioni perusteella sarkasmia käytetään kymmeniä prosentteja enemmän ns. asiakeskusteluissa, ovat ne sitten liikeneuvotteluja, työpalavereita, politiikkaa tms. kuin ns arkipäiväisessä jutustetelussa.Mielestäni sarkasmilla ei ole mitään tekemistä asiakeskustelun kanssa.
Ja maassa olisi rauha ja ihmisten kesken hyvä tahto?
Oletko ajatellut mennä johonkin seurakunnan keskustelupiiriin? Joku leskirouvien iltapäiväryhmä voisi täyttää tarpeesi.
Pata, kattila jne.
Pirkkalassa joko lihapurkki tai korkki narahtanut?:doubtful:Niin, ne on fasistipuolueita.
Kävin mieliksesi boldaamassa ja alleviivamassa lauseen: En hyväksy väkivaltaa.Sun mielestä on ok, että rasisteja hakataan, joten sun mielipiteellä ei ole mitään merkitystä. Jatka muniin puhaltelemista.
Ei täällä ole sellaista. Sarkasmin ja valheiden tyyssija löytyy.Painukaa Asiakeskusteluun siitä.
Senkö takia kirjoitat yläasteen väliviivalla?Mulle opetti uskontoa ja matematiikkaa ylä-asteella mies, joka oli koulutukseltaan DJ. Ei ollut kukaan kuulemma kysellyt pätevyyksien perään. Lopulta kyseli ja sitte levynkääntäjä poistuikin kouun palveluksesta melko sutjakkaasti.
Olemuksesi ja vaatetuksesi sulautuu massaan?Melko vapaasti pääse kävelemään täällä sotilasalueella. Tai sitten eivät ole huomanneet mua. Kohta viheltää.
Senkö takia kirjoitit koulun ilman l-kirjainta?Mulle opetti uskontoa ja matematiikkaa ylä-asteella mies, joka oli koulutukseltaan DJ. Ei ollut kukaan kuulemma kysellyt pätevyyksien perään. Lopulta kyseli ja sitte levynkääntäjä poistuikin kouun palveluksesta melko sutjakkaasti.