Antsa Rieppo
Well-known member
Ex-anopin näköä.Komeita olivat, mutta "naama" oli kuin petolinnun perse.
Ex-anopin näköä.Komeita olivat, mutta "naama" oli kuin petolinnun perse.
Viitsitkö joutessasi käydä leikkaamassa meidän mökiltä nurmen?Haukivuorella käymässä ja tutustunut hieman PokemonGo peliin, mut ei tunnu oikein mun jutulta se.
Voishan sitä jos vaan jaksais nousta tästä sohvalta.Viitsitkö joutessasi käydä leikkaamassa meidän mökiltä nurmen?
Ei ollut kohdistettu sinulle, eikä edes Alpulle, mikä tekeekin asiasta erikoisen.Ei se mitään, sattuuhan noita. Tosin mulla ei ole hajuakaan mistä oli edes kyse.
Riippuu mihin alus on rekistörö. Nuuskan myynnistä sen huomaa: Ruotsin lipun alla purjehtivilla porauslautoilla nuuskakaapit on auki heti oitis, Suomen lipun alla vasta Ruotsin aluevesillä.Tulipa tässä mieleeni, että minkähän maan lakien mukaan mennään, jos ruotsinlaivalla polkaiset 15v. Ingaa aluevesirajojen ulkopuolella?
Ainakin joskus 90-luvulla esim. raiskaukset tilastoitiin sen kunnan alueelle, jossa se tapahtui. Tästä syystä jonain vuonna Föglö oli Suomen suhteellinen raiskausrikosykkönen. Nykyään lienee toisenlaiset merkintätavat.Riippuu mihin alus on rekistörö. Nuuskan myynnistä sen huomaa: Ruotsin lipun alla purjehtivilla porauslautoilla nuuskakaapit on auki heti oitis, Suomen lipun alla vasta Ruotsin aluevesillä.
Hiippailin taannoin, eräänä pimeänä talviyönä puhelimen valon avittamana alakertaan kuselle. Olin siinä puhelimella valoa näyttäessä onnistunut hipelöimään soiton vaimoni isosiskolle klo 03 ja jotain yöllä.Puhelimeni soi aamulla 5:39. Vastasin, mutta mitään ääntä ei sieltä kuulunut. Katsoin Fonectasta nimen joka ei tuntunut tutulta mut osoitteesta hoksasin että se on tuntemani henkilön teini-ikäinen poika, jota en ole koskaan tavannut eikä sillä pitäis numeroani olla. Lie äitinsä puhelin tehnyt tepposet. En ajatellu selvittää kunhan ei toiste tule haamupuheluita.
Vai niin.Olin siinä onnistunut hipelöimään vaimoni isosiskoa klo 03.
Luulen tässä tapauksessa tapahtuneen joku hasardihomma operaattorilla. Tutullani on puhelimen muistissaan minun ja poikansa numerot niin sentraalisantra on naamioinut poikansa soittamaan mulle. Ei vaikuttanut oikeesti olevan mitään puhelinyhteyttä minun ja soittajan välillä, mykkyyttä vain kuului. Tekniik.Asia toki selvitettiin, mutta tämmöisiä voi sattua.
Kolilla? Minä olen sentään vain ajanut Jämsän kyltin ohi.Pääni oli irrota kun tajusin käyneeni Lieksassa nuorna ollessain.