Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Haukivuorella käymässä ja tutustunut hieman PokemonGo peliin, mut ei tunnu oikein mun jutulta se.

DW

2009-2016
Pahoillani olen kielenkäytöstäni edellisellä sivulla. Editoin pois. Vaikka vanhan kännykän toiselle myisikin ja rahaa ei kuitenkaan vaihdeta, niin ei se tuommoisiin oikeuta.

Örfil

Guest
Ei se mitään, sattuuhan noita. Tosin mulla ei ole hajuakaan mistä oli edes kyse.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Tulipa tässä mieleeni, että minkähän maan lakien mukaan mennään, jos ruotsinlaivalla polkaiset 15v. Ingaa aluevesirajojen ulkopuolella?
Riippuu mihin alus on rekistörö. Nuuskan myynnistä sen huomaa: Ruotsin lipun alla purjehtivilla porauslautoilla nuuskakaapit on auki heti oitis, Suomen lipun alla vasta Ruotsin aluevesillä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Riippuu mihin alus on rekistörö. Nuuskan myynnistä sen huomaa: Ruotsin lipun alla purjehtivilla porauslautoilla nuuskakaapit on auki heti oitis, Suomen lipun alla vasta Ruotsin aluevesillä.
Ainakin joskus 90-luvulla esim. raiskaukset tilastoitiin sen kunnan alueelle, jossa se tapahtui. Tästä syystä jonain vuonna Föglö oli Suomen suhteellinen raiskausrikosykkönen. Nykyään lienee toisenlaiset merkintätavat.

jjv

Arschloch
Puhelimeni soi aamulla 5:39. Vastasin, mutta mitään ääntä ei sieltä kuulunut. Katsoin Fonectasta nimen joka ei tuntunut tutulta mut osoitteesta hoksasin että se on tuntemani henkilön teini-ikäinen poika, jota en ole koskaan tavannut eikä sillä pitäis numeroani olla. Lie äitinsä puhelin tehnyt tepposet. En ajatellu selvittää kunhan ei toiste tule haamupuheluita.

Örfil

Guest
Puhelimeni soi aamulla 5:39. Vastasin, mutta mitään ääntä ei sieltä kuulunut. Katsoin Fonectasta nimen joka ei tuntunut tutulta mut osoitteesta hoksasin että se on tuntemani henkilön teini-ikäinen poika, jota en ole koskaan tavannut eikä sillä pitäis numeroani olla. Lie äitinsä puhelin tehnyt tepposet. En ajatellu selvittää kunhan ei toiste tule haamupuheluita.
Hiippailin taannoin, eräänä pimeänä talviyönä puhelimen valon avittamana alakertaan kuselle. Olin siinä puhelimella valoa näyttäessä onnistunut hipelöimään soiton vaimoni isosiskolle klo 03 ja jotain yöllä.
Ei ollut vastannut, mutta hieman oli ollut kummissaan että mitähän sillä Rainella oli asiaa keskellä yötä hänelle, kun olivat seuraavan kerran keskustelleet.

Asia toki selvitettiin, mutta tämmöisiä voi sattua.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Kerran hyvä ystäväni Remppuli onnistui kylässä ollessaan säheltämään tassullaan soiton puhelimestani äidilleni keskellä yötä! Oli siinä äitylillä ihmettelemistä.
Mokoma karvakorva kehtasi vielä iloisna ehdottaa palloleikkiä siinä kun tohelointejaan selvittelin klo 04 yöllä. "Ai sä ot jo hereillä, no mulla ois ehdotus!"

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
hjkhkjhjk jhjkhkjh http://www.

Tämä välilehti oli näköjään jäänyt auki tunneiksi. Autoin anoppia nettisivuhommissa, niin tuo oli muistiinpanonani.

Sue_me

Well-known member
Pääni oli irrota kun tajusin käyneeni Lieksassa nuorna ollessain.

jjv

Arschloch
Asia toki selvitettiin, mutta tämmöisiä voi sattua.
Luulen tässä tapauksessa tapahtuneen joku hasardihomma operaattorilla. Tutullani on puhelimen muistissaan minun ja poikansa numerot niin sentraalisantra on naamioinut poikansa soittamaan mulle. Ei vaikuttanut oikeesti olevan mitään puhelinyhteyttä minun ja soittajan välillä, mykkyyttä vain kuului. Tekniik.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.