Trullinkaasu
Well-known member
Luen tässä Lasse Erolan kirjaa Keijo Rosberista. Keke.
Heräsin kanssa ennen viittä. Tosin tipahdin illalla kesken Blindspotin ja sen jälkeen oli vähän hankala saada unta. Ei pitäis nukkua illalla. Kaiken lisäksi kävi niin, että jo toisena iltana peräkkäin nukahdin piikkimatolle. Ensin sattuu niin ketusti ja yht'äkkiä tulee joku ihme euphoria päälle. (kas näppis ei annata kirjoittaa euphoria suomeksi). Euforia. No nyt.Jotain unihäiriötä taas päällä. Muutama yö mennyt huonolla unella, ja viimeisin meni kyllä ihan pyöriessä.
Ensimmäisenä korjausliikkeenä vois heittää nuo random-päikkärit hemmettiin.
Silloin pitää vaan valvoa kauemmin kun on nukkunut päikkärit. Turha sinne sänkyyn on mennä pyörimään, senkin ajan voi katella vaikka satelliittikuvia.Jotain unihäiriötä taas päällä. Muutama yö mennyt huonolla unella, ja viimeisin meni kyllä ihan pyöriessä.
Vai 'satelliittikuvia'?Silloin pitää vaan valvoa kauemmin kun on nukkunut päikkärit. Turha sinne sänkyyn on mennä pyörimään, senkin ajan voi katella vaikka satelliittikuvia.
Kyllä se varmaan kahdella ällällä kirjoitetaan.Vai 'sateliittikuvia'?
:thumbup:Kyllä se varmaan kahdella ällällä kirjoitetaan.
Hitto. Siinä mä tarvoin kentänviertä eilen.Tänään viedä vaimo Joensuun lentokentälle aiheuttamaann ilmastonmuutosta. Muutenkin asiaa kentän lähistölle ja VR olisi veloittanut yhtä paljon, niin ei kai siinä.
Jone tarjoaa fiksinä testopulmaa, minä alkopulmaa.Jotain unihäiriötä taas päällä. Muutama yö mennyt huonolla unella, ja viimeisin meni kyllä ihan pyöriessä.
No tämä kyllä.Mun mielestä kannattaa nukkua yöllä hyvin niin jaksaa päivän hereillä.