Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Trullinkaasu

Well-known member
Mulla on vapaapäivä huomenna. Formula-kisa taas tänä viikonloppuna. Voisi tää laiffi huonomminkin mennä.

burb

.
Jotain unihäiriötä taas päällä. Muutama yö mennyt huonolla unella, ja viimeisin meni kyllä ihan pyöriessä.
Ensimmäisenä korjausliikkeenä vois heittää nuo random-päikkärit hemmettiin.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Jotain unihäiriötä taas päällä. Muutama yö mennyt huonolla unella, ja viimeisin meni kyllä ihan pyöriessä.
Heräsin kanssa ennen viittä. Tosin tipahdin illalla kesken Blindspotin ja sen jälkeen oli vähän hankala saada unta. Ei pitäis nukkua illalla. Kaiken lisäksi kävi niin, että jo toisena iltana peräkkäin nukahdin piikkimatolle.:rolleyes: Ensin sattuu niin ketusti ja yht'äkkiä tulee joku ihme euphoria päälle. (kas näppis ei annata kirjoittaa euphoria suomeksi). Euforia. No nyt.

jjv

Arschloch
Silloin pitää vaan valvoa kauemmin kun on nukkunut päikkärit. Turha sinne sänkyyn on mennä pyörimään, senkin ajan voi katella vaikka satelliittikuvia.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Markkinointipäälliköltä tuli viesti että Lumia ei aukea eikä tiedä miten se buutataan. Lähetin kuvaohjeen sähköpostitse:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tänään viedä vaimo Joensuun lentokentälle aiheuttamaann ilmastonmuutosta. Muutenkin asiaa kentän lähistölle ja VR olisi veloittanut yhtä paljon, niin ei kai siinä.

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Meni yö itelläkin häneksi, kun menin liian pitkäksi venähtäneet päikkärit eilen ottamaan (miksei sitä koskaan opi? :nope:). Siinä neljän ja noin klo kuuden välillä torkahdin ja sen jälkeen olen kukkunut ylhäällä. Onnekseni näin sattui tänään, jolloin ei ole mitään tärkeämpää ohjelmaa.

markoj

Custom User
Mun mielestä kannattaa nukkua yöllä hyvin niin jaksaa päivän hereillä.

Örfil

Guest
Jone tarjoaa fiksinä testopulmaa, minä alkopulmaa.
Tässä on sentään se hyvä puoli, että nyt sinulla on kaksi vaihtoehtoa, joista arpoa kummasta kohdallasi on TAKUUVARMASTI kyse :thumbup:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.