Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Kirjoitin niin tyhmän hassuttelun että jouduin pyyhkimään sen pois. Ansaitsette parempaa.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Televizioonimme oli 107 päivää irti kytkettynä ja toimettomana.
Tänään laitoin pömpelin toimintaan.

Telkusta sattui tulemaan juuri Ponsse, jota jaksoin katsoa noin 10-15 minuuttia, jonka jälkeen poistuin TV-huoneesta.

Tuli hyödytön ja hölmö olo istua siinä tuijottamassa jotain täysin turhaa ja tarpeetonta.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa

Telkusta sattui tulemaan juuri Ponsse, jota jaksoin katsoa noin 10-15 minuuttia, jonka jälkeen poistuin TV-huoneesta.

Tuli hyödytön ja hölmö olo istua siinä tuijottamassa jotain täysin turhaa ja tarpeetonta.
Mä aina punnerran ja vatsalihasliikkeitä tv:tä katsoessa. Silloin ei mene hukkaan se aika. Ja ihan itseensä tulee sijoitettua sekin työ. Eikä esim. jollekin kapitalistiriistäjälle.

oldez

Well-known member
Mä aina punnerran ja vatsalihasliikkeitä tv:tä katsoessa. Silloin ei mene hukkaan se aika. Ja ihan itseensä tulee sijoitettua sekin työ. Eikä esim. jollekin kapitalistiriistäjälle.
No eikö toi nyt ole ihan täysin kapitalistiriistäjän toimintaa kun otetaan kaikki vaan itselle eikä muille jaeta yhtään.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mä riistän Salmista tekemään puolestani punnerruksia, että voin keskittyä valmiiksi treenattujen lihasten katseluun. Röhröh.

burb

.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.