Antsa Rieppo
Well-known member
Tai on mulla yksi. Jos oikeasti olet fiksu ja filmaattinen, niin lopeta se röökin vetäminen.
Haista sinä vittu.Ja opettele saatana sitä ruotsia!
Muuta nikkisi suomalaiseksi!Ja opettele saatana sitä ruotsia!
Kerrankin samaa mieltä!Muuta nikkisi suomalaiseksi!
Puhuu Bon Jovi!Kerrankin samaa mieltä!
Mä aina punnerran ja vatsalihasliikkeitä tv:tä katsoessa. Silloin ei mene hukkaan se aika. Ja ihan itseensä tulee sijoitettua sekin työ. Eikä esim. jollekin kapitalistiriistäjälle.Televizioonimme oli 107 päivää irti kytkettynä ja toimettomana.
Tänään laitoin pömpelin toimintaan.
Telkusta sattui tulemaan juuri Ponsse, jota jaksoin katsoa noin 10-15 minuuttia, jonka jälkeen poistuin TV-huoneesta.
Tuli hyödytön ja hölmö olo istua siinä tuijottamassa jotain täysin turhaa ja tarpeetonta.
No eikö toi nyt ole ihan täysin kapitalistiriistäjän toimintaa kun otetaan kaikki vaan itselle eikä muille jaeta yhtään.Mä aina punnerran ja vatsalihasliikkeitä tv:tä katsoessa. Silloin ei mene hukkaan se aika. Ja ihan itseensä tulee sijoitettua sekin työ. Eikä esim. jollekin kapitalistiriistäjälle.
Busted saatana.No eikö toi nyt ole ihan täysin kapitalistiriistäjän toimintaa kun otetaan kaikki vaan itselle eikä muille jaeta yhtään.
Televizioonimme oli 107 päivää irti kytkettynä ja toimettomana.
Tänään laitoin pömpelin toimintaan.
Telkusta sattui tulemaan juuri Ponsse, jota jaksoin katsoa noin 10-15 minuuttia, jonka jälkeen poistuin TV-huoneesta.
Tuli hyödytön ja hölmö olo istua siinä tuijottamassa jotain täysin turhaa ja tarpeetonta.
Odotellut tovin, eikä fanfaareja ole vielä soiteltu.Reilut 4 vuotta lurkkinut taustalla, olisikohan aika avata peli? Niin tai näin, eka postaus foorumilla.
Alppu vois vetää nahkahanurillaan 2unlimittedin 'There's no limitin'.Odotellut tovin, eikä fanfaareja ole vielä soiteltu.
Vähän olen pettynyt...