Albert Oil
Hippi ja juntti
Mä voin vitosella ruiskuttaa ihons' alle tujauksen bitumia.
Itsekin vetoan aina siihen, että seuraavaan F1-kisaani on aikaa.Mikäs tossa ei ainakaan kiirehdi turhaan vielä isäksi kun ei ole kiire kuten ei Hämikselläkään vaan snäppäillään preissäkin ja bailutaan kisojen välis. :ahem:
Anyways toi jäbä ei kuulu maxin, sainzin, hulkin, bottasin taikka ricciardon ja yms ja mun kategoriaan enään.
Siellä on syöpää. Totea itse.Itsekin vetoan aina siihen, että seuraavaan F1-kisaani on aikaa.
Kertokaa mitä tuolla linkin takana on? Vaikuttaa epäilyttävältä.
Jos elää niin vanhaksi.Tulemme näkemään satavarmasti Jonin naamankiristysleikkauksissa ja botox-ostoksilla kun aika tulee.
Itse arvioisin ajankohdaksi vuoden 2022 (35 v).Jos elää niin vanhaksi.
Äänitiedosto, jossa nopeutettu puheääni toistaa sanaa "nuorisokategorilaan" [sic].Kertokaa mitä tuolla linkin takana on? Vaikuttaa epäilyttävältä.
Arvoisa ja raivoisa menee helposti sekaisin kuultunakin.Radion setä kutsui mua 'arvoisaksi'. Mistä se arvelee mun olevan arvoisa? Ku en mä kai kuiteskaan oo arvoisa. Vai oonko mä arvoisa?
Jotkut taas kuusta.Jotkut menee sekaisin rock'n'roll-musiikista.
Mä tunnen hänet. Tulemme toimeen jo hyvin. Valitan.Oijoijoiihh, Kate Beckinsale on eronnut, voi harmi, mutta sehän tarkoittaa sitä että hän on ns. vapailla markkinoilla, enkä tarkoita ihmiskauppaa koska sehän on laitonta.
Olikohan mulla hänen yhteystietojaan tässä lähellä, katsotaanpas...
Onhan sinulla sentään Maverick Vinales avatar-kuvana. Hyvä merkki sanoi mummo kun alkkareitaan tutki.Jos tässä järjen saisi pidettyä edes jotenkin kasassa.
Kate on jo onneksi sen verran iäkäs, että Joni ei ole hänestä kiinnostunut. Sehän taas parantaa burbin mahdollisuuksia heti 107%.Oijoijoiihh, Kate Beckinsale on eronnut, voi harmi, mutta sehän tarkoittaa sitä että hän on ns. vapailla markkinoilla, enkä tarkoita ihmiskauppaa koska sehän on laitonta.
Olikohan mulla hänen yhteystietojaan tässä lähellä, katsotaanpas...