Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mikäs tossa ei ainakaan kiirehdi turhaan vielä isäksi kun ei ole kiire kuten ei Hämikselläkään vaan snäppäillään preissäkin ja bailutaan kisojen välis. :ahem:

Anyways toi jäbä ei kuulu maxin, sainzin, hulkin, bottasin taikka ricciardon ja yms ja mun kategoriaan enään. :cool:
Itsekin vetoan aina siihen, että seuraavaan F1-kisaani on aikaa.

Kertokaa mitä tuolla linkin takana on? Vaikuttaa epäilyttävältä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Radion setä kutsui mua 'arvoisaksi'. Mistä se arvelee mun olevan arvoisa? Ku en mä kai kuiteskaan oo arvoisa. Vai oonko mä arvoisa?

burb

.
Oijoijoiihh, Kate Beckinsale on eronnut, voi harmi, mutta sehän tarkoittaa sitä että hän on ns. vapailla markkinoilla, enkä tarkoita ihmiskauppaa koska sehän on laitonta.
Olikohan mulla hänen yhteystietojaan tässä lähellä, katsotaanpas...

Trullinkaasu

Well-known member
Oijoijoiihh, Kate Beckinsale on eronnut, voi harmi, mutta sehän tarkoittaa sitä että hän on ns. vapailla markkinoilla, enkä tarkoita ihmiskauppaa koska sehän on laitonta.
Mä tunnen hänet. Tulemme toimeen jo hyvin. Valitan.

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Kate on jo onneksi sen verran iäkäs, että Joni ei ole hänestä kiinnostunut. Sehän taas parantaa burbin mahdollisuuksia heti 107%.

Trullinkaasu

Well-known member
Meinaako Jone tehdä tänään kovaa myyntiä? Kuulin sellaista huhua tuossa äsken tänään, että hyvä päivä tulossa. Imureita myydään kuumille kiville.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.