Antsa Rieppo
Well-known member
Asiakkaat niitä ostaa eikä kivet juur ollenkaan.Meinaako Jone tehdä tänään kovaa myyntiä? Kuulin sellaista huhua tuossa äsken tänään, että hyvä päivä tulossa. Imureita myydään kuumille kiville.
Asiakkaat niitä ostaa eikä kivet juur ollenkaan.Meinaako Jone tehdä tänään kovaa myyntiä? Kuulin sellaista huhua tuossa äsken tänään, että hyvä päivä tulossa. Imureita myydään kuumille kiville.
Korkeintaan Rollarit.Asiakkaat niitä ostaa eikä kivet juur ollenkaan.
Miikka Nousiaisen mukaan Dire Straitsin kappale Brothers in Arms kääntyy suomeksi Veljekset kädellä.Korkeintaan Rollarit.
Miikka Nousiaisen mukaan Dire Straitsin kappale Brothers in Arms kääntyy suomeksi Veljekset kädellä.
Komp.Nyt pilasit hyvän kappaleen.
Itse tykkään. Enkä ollut tuotakaan kuullut.Nousiainen onkin erikoistunut vanhojen vitsien kierrättämiseen. Eikä se tietenkään estä kaveria nauramasta "omille" jutuilleen.
Komp.
Itse tykkään. Enkä ollut tuotakaan kuullut.
Kappale on tehty sillon kun Mark Knopfler vielä eli.Oikeesti? Outoa. Siis molempiin kohtiin. Eritoten siihen, ettet ollut tuota kuullut. On kuitenkin kiertänyt sen kolmisenkymmentä vuotta.
Nyt oikeesti!Komp.
Itse tykkään. Enkä ollut tuotakaan kuullut.
Alppu on niin nuori.Oikeesti? Outoa. Siis molempiin kohtiin. Eritoten siihen, ettet ollut tuota kuullut. On kuitenkin kiertänyt sen kolmisenkymmentä vuotta.
En minäkään ollut kuullut. Mutta onhan tuo nyt niin ilmeinen passi huumorinluukulle tuo biisin nimi, että hyvinkin voi olla miekkosen itse kekkaama. Siis niin, ettei ole kuullut tuota aiemmin ja uutena asiana tuo sen julki.Oikeesti? Outoa. Siis molempiin kohtiin. Eritoten siihen, ettet ollut tuota kuullut. On kuitenkin kiertänyt sen kolmisenkymmentä vuotta.
Timo Virtanen jo tainnutkin ottaa rapeen ranskalaisen kera?Jos haluatte tunnin autorempan venyvän kahden viikon sähellykseksi niin ottakaa yhtettä meikäläiseen.
Kop!En minäkään ollut kuullut. Mutta onhan tuo nyt niin ilmeinen passi huumorinluukulle tuo biisin nimi, että hyvinkin voi olla miekkosen itse kekkaama. Siis niin, ettei ole kuullut tuota aiemmin ja uutena asiana tuo sen julki.
Sehän on Alivaltiksen vitsi.:thumbfh:Sullahan on jo se omakeksimä Kyyjärvi-vitsi. Ei ihmisellä tarvi kahta olla.