Albert Oil
Hippi ja juntti
Rainier ei tajunnut, kun Kummeli mainittiin.Tuli yht'äkkiä mieleen oheinen rallipätkä ja jjv:n kommentti. Nauratti vieläkin.
Rainier ei tajunnut, kun Kummeli mainittiin.Tuli yht'äkkiä mieleen oheinen rallipätkä ja jjv:n kommentti. Nauratti vieläkin.
– Toivottavasti ne, jotka heräävät vaimon vierestä rivarikämpästä koiran tai lapsen itkuun ajattelevat, että tämä on mahtavaa. Eikä että vittu, miks mä oon tässä.
Olen opetellut tunnistamaan Kummelihuumuria.Rainier ei tajunnut, kun Kummeli mainittiin.
No teepä vaikka hulppea ostotarjous tästä ainutlaatuisesta öljyvärityöstä nimeltä "Jean Alesin auto palaa" vuodelta 2016.Kunpa tietäis mitä tekis.
Näytä liitetiedosto 23722Luca Badoerin suonen veto -teos.
Kesti näköjään 3 minuuttia, koska viesti lähetyksen ja muokkauksen väli 3 min.Teen tässä nössön päätöksen ja lähden nukkumaan. Käteen veto toki eka täytyy hoitaa, jotta mukava vapautuminen koittaa ennen kuin nukahtaa.
Raikkuhan on Alivaltiosihteereistä ne kaikki.Onko Rainier muuten osallistunut radiohupailuun viime aikoina?
Mikäs tossa ei ainakaan kiirehdi turhaan vielä isäksi kun ei ole kiire kuten ei Hämikselläkään vaan snäppäillään preissäkin ja bailutaan kisojen välis. :ahem: