Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Kovan elämän elänyt hän.
Höpö,höpö.Minuutti samassa pöydässä ja hää huomaisi ettei elonsa ole ollutkaan kovin "kovaa".
Se on kovaa jos on ollut kovaa ja on kovaa edelleen. Mutta - Kollaa kestää. Muistakaa hymyillä ja sanoa joka päivä pari lämmintä asiaa ihmiselle, joka sitä ei välttämättä odota. Se kantaa...

T: rekkaudun ineen taas parin viikon päästä. Ehkä.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
On se nyt saatana kun yhtä asiaa olen pyytänyt kanssaeläjiltä ja ei se tunnu koskaan onnistuvan.
Olen pyytänyt, vaikka mikä tulisi ja mitä tapahtuisi, älkää koskeko kännykänlaturiini. Sängyn vieressä on aina oltava lataustoimiin valmiina juuri se ainoa oikea laturi huushollin laturivalikoimasta: Se, jonka johto yltää sänkyyn saakka.
Keskustelu ei auta, eikä auta myöskään huonekalujen asettaminen laturin eteen. Aina sen on joku vienyt ja kertoo aikomuksena kyllä olleen palauttaa se "mahd pian."
Nyt uupuneen tallinnasta palatessani meni sen verran tunteisiin kun laturi ei taaskaan ollut paikallaan, että aparaatin löydettyäni liimasin sen kiinni pistorasiaan.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Nyt uupuneen tallinnasta palatessani meni sen verran tunteisiin kun laturi ei taaskaan ollut paikallaan, että aparaatin löydettyäni liimasin sen kiinni pistorasiaan.

Tyhmä tempaus. Seuraavaksi menee sitten pistorasioineen päivineen "lainaukseen".

Trullinkaasu

Well-known member
Oli tuossa jonkin verran pokassa pitelemistä. Tami Tamminen oli tulosruudussa. Tamin 'näinhän asia on' -asenne toki on jo itsessään niin koomista, että pokkaa on vaikea pidätellä. Saukkosen Mika luki urheilu-uutisia. Noh, hyvinhän se juttelu aluksi meni, kunnes Juhanin mikissä taisi olla jonkin verran häiriöitä. Siinä oli kyllä vaikea paikka varmaan Mikallakin pidätellä naurua, kun Tamista näki, että kyllähän se tuosta noin laitetaan. Äläs nyt.

Tami sanoo faktat ja näin on asiat.

jjv

Arschloch
Aina varattuani ikkunapaikan menen viimeisten joukossa koneeseen jotta näen keskipaikalla istuvan pettyneen ilmeen "siihen tuli sittenkin joku".

Trullinkaasu

Well-known member
Lotto meni siten, että en voittanut. Yllätyin kyllä, koska mun piti voittaa. Noh, on mulla tuo lotto ja samat numerot voimassa kolme viikkoa vielä. Odotellaan.

Jokerissa oli siis ehkä yksi oikein. Kyllä Jokerit voittaa. Nerokkain nimi jääkiekkojoukkuuelle on tietysti Jokerit. Jokeri voi olla mikä vain. Kaunein. Minun mielipide tämä toki on vain, mutta melko usein ne ovat faktaa. Joo.

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Itsehän olen keskiviikkona menossa työmatkalle Oulusta Helsinkiin. Paikat on mennessä ja palatessa jakkarat melko eturiveillä, muutama rivi matkustajia, sitten jotakin matkustamohenkilökuntaa, ja sitten ei muita kuin kippari ja perämies.

Pitääkin muistaa rynnätä heti enimmäisenä sisään muiden eturivien matkustajien perässä, että saa kerrankin olla seisomassa käytävällä estämässä takariville menevien haisevien duunareiden kulkua.

Koneen laskeutuessa pitää taasen muistaa pompata käytävälle seisomaan ja lokeroa avaamaan/takkia pukemaan samalla sekunnilla, kun pyörät koskettavat kiitoradan pintaa. Saa sitten seisoa omituisessa asennossa vielä 10 minuuttia, että kone pysähtyy ja ovet avataan, mutta eipä pääse taaskaan sikaniska- duunarit menemään ohi.

Tai sitten toimii niinkuin tähänkin asti... Odottelen rauhassa sisään mennessä, että suunnilleen kaikki ovat päässeet koneeseen, ja poistuessa odottelen rauhassa että käytävät alkavat tyhjentyä, ennenkuin alan hötkyillä. On paljon mukavampi itselle silleen, kun ei tarvi jonottaa joka suuntaan joka vaiheessa.

Pitää nyt vielä tuumailla tätä tässä.

Trullinkaasu

Well-known member
Jokerissa oli siis ehkä yksi oikein. Kyllä Jokerit voittaa. Nerokkain nimi jääkiekkojoukkuuelle on tietysti Jokerit. Jokeri voi olla mikä vain. Kaunein. Minun mielipide tämä toki on vain, mutta melko usein ne ovat faktaa. Joo.

Tyhmä saa olla, mutta ei ylimielinen. Häpeä.

jjv

Arschloch
Taas tarjottiin suunnatonta korvausta jos suostuu menemään myöhemmällä lennolla just silloin kun mulla ei ole joustovaraa. Kesälomareissuilla ois ollu ihasama paluuajan kanssa. Joutomiehenä olis taas säästäny.

jjv

Arschloch
Voi vitun ahne paska, suostuin sittenkin. Eivät ole viäl varmoja tartteeko. Tarjosivat 400€. Sehän on paljon ene...melkein puolet mun päiväpalkasta. Lähtee pomolle kohta viesti et en oo tulossa. Tienaan paremmin istumalla Frankfurtin kentällä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Ja Al-setähän kahmaisee siitä päältä...niin, paljonko? Sitä te, arvoisat lukijamme, saattekin arvailla siiheksi kunnes JuhaJaakkoVeijonen sen meille kohdakkoin kertoo.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.