Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jjv

Arschloch
Tästä tulikin mieleeni että pedofilia on kuulema ollut taannoin Suomessakin laillista ja on jopa ohjeistettu, että kyllä vanhempien on hyvä opettaa lapselle / lapsen kanssa miten seksiä harrastetaan. Ihan professoreista lähtien on toitotettu, sellaistenkin professoreiden jotka edelleen ovat ammattissa. Tosin pedofiliasta ovat kovin hiljaa nykyään.
Saksan Vihreissä oli samanlaisia toitottajia ollut ja joku saksalainen viherpoliitikko olikin kusessa, kun vanhat pedofiilikirjoituksensa 70-luvulta tulivat julki. Joutui muistaakseni eroamaan.

edit: No tästähän mä sen luin:
Pedofilia haluttiin laillistaa

Eli kun homoavioliittojen vastustajat maalaavat uhkakuvia "seuraavaks varmaan halutaan seksi lasten kanssakin laillistaa" niin hiukan historiallista taustaa tuohon on. Ja taidettiin tänä vuonna Tanskassa laillistaa lapsiavioliitot, jotka on solmittu Tanskan ulkopuolella.

Viimeksi muokattu:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Kävipä niin, että eräs työyhteisöni jäsen oli valittu koulutukseen ja jopa ko. koulutuksen nokkapojaksi. Hää ei kuitenkaan halua lähteä koulutukseen, sillä hää on reissannut työasioiden takia naapurimaassa varsin paljon lähiaikoina. Minäpä tarjouduin puolestaan koulutettavaksi. Saas nähdä kuinka käy? Moon aikoinani käynyt tuon koulutuksen tai lähes vastaavan, mutta ei lisäoppi pahaa tekisi. Mainittakoon tässä, että koulutus on ABC Lahdesjärven lähistölläTampereella. Yksi yö olisi jossain tamperelaisessa hotellissa. Tai sitten Nokialla, niin kuin viime kerralla.

Örfil

Guest
Ikea-hyllyjen kasaamiskoulutus kahdesti on työn sankarin mitalin arvoinen suoritus :ahem:

jjv

Arschloch
Karita Tuomola kakskymmentä vuotta sitten saapui tänään aikakoneellaan kylämme linja-autoasemalle.

"Onks tää niinku tän linja-autoaseman niinku sellanen niinku...pääalue?"
- :doubtful: joooo...
"Onks tääl niinku mitään sellast niinku...vastaanottoo?"
- :doubtful: öö, ai niinku Matkahuoltoa?
"NII!"
- Se on tuolla nurkan takana.
"Ai siel missä oli sellasii niinku pakettei ja sellasii?"
- Joo.

Mutta hyvä perse.

Lunssila

Well-known member
Kyllä mäkin odottaisin jonkinlaista vastaanottoa, jos matkustaisin ajassa kaksikymmentä vuotta eteenpäin Valkeakosken linja-autoasemalle.

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Työreissulla vierailimme Ferrarimyymälässä ja ajoin Formulasimulaattoriinsa #53 kautta aikain kovimman ajan Monzan radalla.
Tämä oli nähdäkseni se hetki jolloin vuosien konsoliformulapelaamisen velat muuttuivat saataviksi.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Pelasin viime yönä jalkapalloa joukkueesa ja olin siinä yhtä huono kuin silloin taannoin koululaisikäisenäkin. Kovin turhauttavaa oli se.

Salibändy, lätkä ja koripallo oli mun lajeja ja kaikki muutkin pienessä tilassa äärimmäistä ketteryyttä vaativat lajit. Sittemmin ristisiteet räjähti ja ketteryys on enää mielessä. Mutkissa maha jatkaa tangetin suuntaan.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Kyllä minä aion pisteitä ottaa vaikkei minulla turboa ookaan! Kyllä minä aion pisteitä ottaa vaikkei minulla turboa ookaan! Kyllä minä aion pisteitä ottaa vaikkei minulla turboa ookaan! Kyllä minä aion pisteitä ottaa vaikkei minulla turboa ookaan! Kyllä minä aion pisteitä ottaa vaikkei minulla turboa ookaan! Kyllä minä aion pisteitä ottaa vaikkei minulla turboa ookaan! Kyllä minä aion pisteitä ottaa vaikkei minulla turboa ookaan! Kyllä minä aion pisteitä ottaa vaikkei minulla turboa ookaan! Kyllä minä aion pisteitä ottaa vaikkei minulla turboa ookaan! Kyllä minä aion pisteitä ottaa vaikkei minulla turboa ookaan! Kyllä minä aion pisteitä ottaa vaikkei minulla turboa ookaan! Kyllä minä aion pisteitä ottaa vaikkei minulla turboa ookaan! Kyllä minä aion pisteitä ottaa vaikkei minulla turboa ookaan! Kyllä minä aion pisteitä ottaa vaikkei minulla turboa ookaan! Kyllä minä aion pisteitä ottaa vaikkei minulla turboa ookaan! Kyllä minä aion pisteitä ottaa vaikkei minulla turboa ookaan! Kyllä minä aion pisteitä ottaa vaikkei minulla turboa ookaan! Kyllä minä aion pisteitä ottaa vaikkei minulla turboa ookaan!

Captain Howdy

Well-known member
Tossa kävi n tunti sitten ovella joku punaisen ristin feissari, mutta hätistin tiehens', koska ruo'anlaitto oli kriittisessä vaiheessa. Jälkeenpäin tuli mieleen, että se heebo oli ihan jonin näköinen...

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Vai olisikohan sittenkin ollut Punaisen ristin ambulanssikuski, joka sinua yritti isänmaasta ylös nostaa sinun haratessasi ankarasti vastaan vaahtoa suussais?

burb

.
Mun jutut voi kuulostaa joskus hieman tylsiltä, mutta toisinaan mun jutut voi kuulostaa hieman tylsiltä.

markoj

Custom User
Tuli hyvä liukas kakka, josta ei paljoa jäänyt pyyhittävää.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.