Albert Oil
Hippi ja juntti
KooKoon irkkuvahvistus Shaughen O'Connally lienee urkkinut Tsuhnapulkan pankkikortin tiedot tämän tarjotessa voittojuomia koko joukkueelle iloisena.
Mitä noi tommoset on?KooKoon irkkuvahvistus Shaughen O'Connally lienee urkkinut Tsuhnapulkan pankkikortin tiedot tämän tarjotessa voittojuomia koko joukkueelle iloisena.
Lampelalla taitavat tosin asiakkaat olla nykyisin vähissä menetettyään heitä toilailujensa takia ja nekin asiakkaat jotka ovat jäljellä taitavat olla lähinnä persaukisia sekopäitä.Lampela parka. Sormustenheittelymaniasta etädiagnisoosina, parisuhteen primadonna on kuin onkin kärpis.
Päivän lööppien myötä Lampelan onkin kiva ponkaista päivän ensimmäiseen asiakastapaamiseen.
Mitä sillä on väliä, kun Valtiokonttori maksaa varsin messevät korvaukset. Ei nuo asiakkaat itse mitään maksa.Lampelalla taitavat tosin asiakkaat olla nykyisin vähissä menetettyään heitä toilailujensa takia ja nekin asiakkaat jotka ovat jäljellä taitavat olla lähinnä persaukisia sekopäitä.
Niiltä pahimmilta kriminaaleilta sentään saadaan enämpi korvauksia uhriksi joutuneille ja muuten syyttömille. Liikennesakon päälle rikosuhrimaksuMitä sillä on väliä, kun Valtiokonttori maksaa varsin messevät korvaukset. Ei nuo asiakkaat itse mitään maksa.
Pelkästään uhreille Valtionkonttori maksoi viime vuonna 13 miljoonaa korvauksia. Rikollisilta saatiin kerättyä siitä 10% takaisin.
:thumbup:Oman kuntotarkastus ok, kauppapäivä sovittu. Nyt pitäisi päästä heti tsekkaamaan uusi kohde (se eilinen) kaverini kanssa, jotta pääsisi sorvaamaan tarjousta. Yöunia vähän kutistaa nämä tämmöiset ekstrat jutut, mutta kivoja juttujahan nämä on.
Mä oon tulossa jo. Käyn vaan ensin vähän tuolla noin.Nyt pitäisi päästä heti tsekkaamaan uusi kohde (se eilinen) kaverini kanssa.
Luin väärinVaimon kuntotarkastus ok, kauppapäivä sovittu. Nyt pitäisi päästä heti tsekkaamaan uusi kohde (se eilinen) kaverini kanssa, jotta pääsisi "sorvaamaan" tarjousta. Yöunia vähän kutistaa nämä tämmöiset ekstrat jutut, mutta kivoja juttujahan nämä on.
:thumbup:Oman kuntotarkastus ok, kauppapäivä sovittu. Nyt pitäisi päästä heti tsekkaamaan uusi kohde (se eilinen) kaverini kanssa, jotta pääsisi sorvaamaan tarjousta. Yöunia vähän kutistaa nämä tämmöiset ekstrat jutut, mutta kivoja juttujahan nämä on.
Osallistu ensi kesänä Suomi 100 juoksuun, niin saat yhdessä kuukaudessa kasaan 1426 kilometriä, koska siinä juoksutapahtumassa juostaan Nuorgamista Helsinkiin.Tällä päivämäärällä, olen kuluneen vuoden aikana juossut Suomen eteläisimmästä kärjestä pohjoisimpaan kärkeen mitatun matkan verran eli 1157 km.
Bussilla olisi päässyt paljon nopeammin.
Lupautunut juoksemaan pätkän Keski-Suomessa. Duunikaveri MaHe järjestämässä sitä tapahtumaa.Osallistu ensi kesänä Suomi 100 juoksuun, niin saat yhdessä kuukaudessa kasaan 1426 kilometriä, koska siinä juoksutapahtumassa juostaan Nuorgamista Helsinkiin.