Olga
.
En. Aamulla huomasin sen olevan täällä, mutta unohdin. Olin jo aikonut välttää sitä ryysistä. Osittain onnistuin.Kävitkö katsomassa Palsanmäkeä Prismassa? Oli koko kylä paikalla.
En. Aamulla huomasin sen olevan täällä, mutta unohdin. Olin jo aikonut välttää sitä ryysistä. Osittain onnistuin.Kävitkö katsomassa Palsanmäkeä Prismassa? Oli koko kylä paikalla.
Ajattelin, jotta jättäiskö koko paskan ens viikon perstaille ja sillä selvä. *HUAKS*Joo'o.. joululahjaostokset vielä täysin tekemättä. Oli meininki viime viikolla ottaa asiaksi, mutta tuli vaan se yks mutka matkaan (pun intended). Viikko aikaa ja sehän on sitten ihan yhtä helvettiä taas kun kaikki muutkin myöhäiset tungeksivat samoilla apajilla.
Huoh.
En tiedä miksi, mutta tuosta postauksesta tuli nämä heput mieleen kirjoittamassa tätä Jonin tekstiä suomeksi.
Näytä liitetiedosto 24026
Olen onnekseni(?) välttynyt havaitsemasta moista remmiä lain. Mitä sitten tekevätkään, veikkaan sen olevan kivasti synkassa tyyppien ulkonäön kanssa.Uh-huh, Bratavio… Olinkin jo melkein ehtinyt unohtaa heidät.
Tuostahan sitä voi vilkaista, että mitä tekevät. Klikkaus omalla vastuulla.Mitä sitten tekevätkään, veikkaan sen olevan kivasti synkassa tyyppien ulkonäön kanssa.
Sama.Leipä pistää vibaa punttiin, siispä leipää pukin konttiin! Leipä pistää vibaa punttiin, siispä leipää pukin konttiin! Leipä pistää vibaa punttiin, siispä leipää pukin konttiin! Leipä pistää vibaa punttiin, siispä leipää pukin konttiin! Leipä pistää vibaa punttiin, siispä leipää pukin konttiin! Leipä pistää vibaa punttiin, siispä leipää pukin konttiin! Leipä pistää vibaa punttiin, siispä leipää pukin konttiin! Leipä pistää vibaa punttiin, siispä leipää pukin konttiin!
Sitä puidaan jo tuolla.Mutta mikä ihme on riikkari!?
Horny. Buffy-kielellä.Mutta mikä ihme on riikkari!?
Kainuulainen ilmeisesti oma murresanansa auton äänitorvelle, eli töötille.Mutta mikä ihme on riikkari!?