burb
.
Ja kun muut postaa pissa- ja kakka-juttuja, niin minähän se olen senkin takana.:ahem:
Mistäköhän tämäkin marttyyrius taas oikein kumpuaa...?Ja minua syytetään pissa- ja kakkajutuista.:alppu:
Ja kun muut postaa pissa- ja kakka-juttuja, niin minähän se olen senkin takana.:ahem:
Mistäköhän tämäkin marttyyrius taas oikein kumpuaa...?Ja minua syytetään pissa- ja kakkajutuista.:alppu:
Eilen pari forumistia aika tiukasti oli sitä mieltä, että olen moiseen syyllinen.Mistäköhän tämäkin marttyyrius taas oikein kumpuaa...?
Pitäisiköhän sitä siirtyä käyttämään mahdollista sähköautua, vaikka bensiini-/dieselrahaakin on ehkä tulossa?Sähköposti sanoi:Hej Ilpo,
I dag kan du vinde en spritny TESLA 3 inkl. 3 års GRATIS strøm!
Samtidig får du chancen for at blive millionær, ved at spille lotto.
Minullekin oli tullut yöllä joku 'kalasteluposti', mutta virustorjunta ilmoitti tyhjentäneensä sen. Kiitos siitä. Olisko ollut Teslaa tarjolla tännekin.
Niin. Windows kymppipostin sisältöön ei mun Norton 360-virustorjunta pääse käsiksi. Edelleenkin odotan vinkkejä, että miten merkitä tietyt postit roskapostiksi Windows 10-sähköpostiohjelmassa.Minullekin oli tullut yöllä joku 'kalasteluposti', mutta virustorjunta ilmoitti tyhjentäneensä sen. Kiitos siitä. Olisko ollut Teslaa tarjolla tännekin.
Ei tuo seisova kaveri ole lainkaan sen oloinen, että haluaisi heittää hattua ilmaan ja huutaa yippiayee...Vitun hitleri!
Lisänimen Ladulås (kirjaimellisesti "Ladonlukko") on perinteisesti selitetty tulleen siitä, että Alsnön säädöksessä kuningas vapautti talonpojat matkustavien piispojen ja ylimysten kestitsemisestä: Maunu pani talonpoikien "latojen ovet lukkoon". Luultavammin lisänimi on kuitenkin vain väännös slaavilaisesta Ladislaus-nimestä. Lisänimi tavataan ensimmäistä kertaa 1400-luvun lähteissä.
Kestääkö jos jää rekan alle?JBL:n nappikuulokkeet on aika kestävää sorttia. Olivat unohtuneet mun paidan rintataskuun. Laitoin paidan pesukoneeseen kera nappikuulokkeiden. Annoin kuulokkeiden(kin )kuivua ja kas, nehän toimii!
Mahtaako showpainija JBL tietää, että sinulla on hänen nappikuulokkeet.JBL:n nappikuulokkeet on aika kestävää sorttia. Olivat unohtuneet mun paidan rintataskuun. Laitoin paidan pesukoneeseen kera nappikuulokkeiden. Annoin kuulokkeiden(kin )kuivua ja kas, nehän toimii!