Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Sähköposti sanoi:
Hej Ilpo,

I dag kan du vinde en spritny TESLA 3 inkl. 3 års GRATIS strøm!

Samtidig får du chancen for at blive millionær, ved at spille lotto.
Pitäisiköhän sitä siirtyä käyttämään mahdollista sähköautua, vaikka bensiini-/dieselrahaakin on ehkä tulossa?

Ei tarvitse kun kerran linkkiä klikata, niin maailma pelastunee?

Klikkaanko linkkiä, vai olenko klikkaamatta?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Minullekin oli tullut yöllä joku 'kalasteluposti', mutta virustorjunta ilmoitti tyhjentäneensä sen. Kiitos siitä. Olisko ollut Teslaa tarjolla tännekin.

jjv

Arschloch
Minullekin oli tullut yöllä joku 'kalasteluposti', mutta virustorjunta ilmoitti tyhjentäneensä sen. Kiitos siitä. Olisko ollut Teslaa tarjolla tännekin.

Mulle on viime viikkoina tullut 10-20 viestiä päivässä eri henkilöiltä ja aina mukana on liitetiedosto. Useimmiten niissä on olevinaan joku lasku, varausvahvistus tai vastaavaa.
Mutta viikonloppuisin koijaritkin lepää, ei mailin mailia.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Niin. Windows kymppipostin sisältöön ei mun Norton 360-virustorjunta pääse käsiksi. Edelleenkin odotan vinkkejä, että miten merkitä tietyt postit roskapostiksi Windows 10-sähköpostiohjelmassa.

Ollapa ihmisellä Windows Vista ja Outlook...

Viimeksi muokattu:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Maunu Ladonlukko, Ruotsin kuningas. Onpa hieno nimi.:ahem:

Lisänimen Ladulås (kirjaimellisesti "Ladonlukko") on perinteisesti selitetty tulleen siitä, että Alsnön säädöksessä kuningas vapautti talonpojat matkustavien piispojen ja ylimysten kestitsemisestä: Maunu pani talonpoikien "latojen ovet lukkoon". Luultavammin lisänimi on kuitenkin vain väännös slaavilaisesta Ladislaus-nimestä. Lisänimi tavataan ensimmäistä kertaa 1400-luvun lähteissä.

oldez

Well-known member
Oonkim pitkään jo epäillyt että Antsa Rieppo on spämbotti.

oldez

Well-known member
JBL:n nappikuulokkeet on aika kestävää sorttia. Olivat unohtuneet mun paidan rintataskuun. Laitoin paidan pesukoneeseen kera nappikuulokkeiden. Annoin kuulokkeiden(kin )kuivua ja kas, nehän toimii!
Kestääkö jos jää rekan alle?

Hartsa76

Well-known member
JBL:n nappikuulokkeet on aika kestävää sorttia. Olivat unohtuneet mun paidan rintataskuun. Laitoin paidan pesukoneeseen kera nappikuulokkeiden. Annoin kuulokkeiden(kin )kuivua ja kas, nehän toimii!
Mahtaako showpainija JBL tietää, että sinulla on hänen nappikuulokkeet.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.