Kaunista. Niin kaunista.Me katsoimme hädin tuskin viihteen määritelmän täyttävää Hapsiaista ja autiossa sirkuksessa mesoavaa syrjäytynyttä pelleä, joka puhui deliriumpäissään karttakepille. Me leikimme paskoissa teemapuistoissa ja työnsimme norppakolikkoa Videopokeriin aina kun silmä vältti.
Kesämaa oli kovinta ikinä... Sitä ihmettelin, kun se puisto taitaa pyöriä edelleen ja kuvista päätellen suurinpiirtein samalla kalustolla mitä joskua 25v sitten.Kaunista. Niin kaunista.
Vain Väyrynen voi pokkana jatkaa vanhan puolueensa edustustajana uuden puolueen perustamisen jälkeen. "Minä en aio erota."Ei jumalauta tota Väyrystä.
Kaikki panokset siis edelleen Lieksan Mirvassa?Kaverin exältä, jota en koskaan sietänyt, tuli sähköpostiin sangen imelä hyvänjoulun toivotus. Säikähdin aika lailla ennen ku tajusin sen tulleen erään organisaation puolesta, jossa näyttää nykyisin toimivan. Huh.
Väyrynen aikoo liittyä kaikkiin Suomen puolueisiin, jotta pääsee vaikuttamaan niihin sisältäpäin. Tavoite on, että kaikki Suomen puolueet liittyvät Paavon luotsaamana samalle väyrysen-kekkosen-paasikiven -linjalle. Loppujen lopuksi monipuoluejärjestelmästä tulisi samanlainen kuin DDR:ssä oli.Vain Väyrynen voi pokkana jatkaa vanhan puolueensa edustustajana uuden puolueen perustamisen jälkeen. "Minä en aio erota."
Tuonhan vois toteuttaa jopa itte.
Jostain luin, että Kepun säännöt kieltävät kahteen puolueeseen kuulumisen. Puoluetoimistolta kohta soitetaan Paavon kotiyhdistykseen aiheen tiimoilta, sanottiin. Paavo saa tuta! Kenkää tulee, jos ei ymmärrä itse erota. Voikohan Väykkä estää potkut vaikkapa viikon kestävällä maratonpuheella?Vain Väyrynen voi pokkana jatkaa vanhan puolueensa edustustajana uuden puolueen perustamisen jälkeen. "Minä en aio erota."
Olihan noista näyttelijöistä juttuikin täällä.Kyllä sitä varmaankin yllättyy, jos joskus sattuu alkamaan semmoinen 'Putous' -merkkinen ohjelma. Eihän siitä ole mitään kerrottu vielä. Vai... onko joku muu huomannut infoa Kokanderista yms. *huoh*
Sepä se, kun aina hehkutetaan etukäteen niin paljon, että kyllästyy jo ennen ensimmäistä jaksoa.Olihan noista näyttelijöistä juttuikin täällä.
No onpa melkoista niuhotusta nekin säännöt. Kepu vois liittyä Väyryseen. Pate sanoi A-studiossa, että kaikki puolueet mahtuvat hänen puolueensa sateenvarjon alle. Vai oliko se pienpuolueet, no kuitenkin. Yksi puolue ja yksi johtaja riittää näin pienelle maalle.Jostain luin, että Kepun säännöt kieltävät kahteen puolueeseen kuulumisen.