Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kieltämättä se, että jollain on 1400 euron edestä tavaraa kerrostalon häkkivarastossa tuntuu uskomattomalta.
Vai oliks tää joku erilainen varasto?
Häkkivarastohan se. Jäi sinne suuremmalla summalla tavaraa anastamatta. Ei kelvannut kaikki arvokas.

Kenda

Well-known member
Sijainti
Penkalla
Kaarina Center?

Et ole sentään kassalle joutunut, kun pitävät kahvitauon?
Huti tuli pulipuli. Myönnettäköön et sielläkin noita kivannäköisiä myyjättäriä riittää :ahem: Jos nyt tuolla kahvitauon pitämisellä meinasit sitä että joskus saa jonotella pitkään niin osui ja uppos.

DW

2009-2016
Saat jonottaa aivan rauhassa. Minä opettelen nyt käyttämään kassakonetta.

burb

.
Mikähän muuten lie Fagerholmin osoite? Tai siis Faggiksen häkkiksen sijainti?
Siis ihan muuten vain kyselen, en mitenkään epäilyttävällä tavalla.

jjv

Arschloch
Fagsulla oli siellä aito Mona Lisa, Fabergen muna, rotukoira Anselmi, platinavanteiset talvirenkaat, pullollinen Atlantiksen hiekkaa, balsamoitu Stalin ja Jjusbanin aivot.
Helppo uskoa.

Mä en kovin arvokasta tavaraa häkkivarastoon veisi. Siellä saa kelmi katala yöllä varsin rauhassa puuhastella ja helppohan niihin on murtautua.

Kenda

Well-known member
Sijainti
Penkalla
Saat jonottaa aivan rauhassa. Minä opettelen nyt käyttämään kassakonetta.
Ok, onnea opetteluun! Itse olisin ihan liian lyhytpinnainen siihen hommaan, ensmäisestä punnitsemattomasta vihanneksesta palais käpy jo ihan totaalisesti. Palaa kyllä jo jonottaessakin, mikäli jollain edelläolevalla sellainen on hallussaan...

DW

2009-2016
Vähän kiusivat joskus. Siellä on oikeasti todella ystävällinen vastaanotto. Työn puolesta siellä käyn välillä. Tykkää.:ahem:

Sijainti
Oslo
Ok, onnea opetteluun! Itse olisin ihan liian lyhytpinnainen siihen hommaan, ensmäisestä punnitsemattomasta vihanneksesta palais käpy jo ihan totaalisesti. Palaa kyllä jo jonottaessakin, mikäli jollain edelläolevalla sellainen on hallussaan...
Asioidessani ruokakaupoissa Suomessa, unohdan usein punnita vihannekset. Tämä johtuu siitä, että Norjassa kassa punnitsee ne automaattisesti, eikä asiaan tarvitse kiinnittää huomiota.

jjv

Arschloch
Asioidessani ruokakaupoissa Suomessa, unohdan usein punnita vihannekset.
Porttikieltoa tollasille.

Kauppojen eroavaisuuksista tuli mieleen, että Lidlin tullessa Suomeen niillä ei ollut laaria kassan jälkeen, koska ei kuulemma Saksassakaan ole tapana. Joutuivat sitten myöhemmin ne lisäämään, ettei tullut asiakaskatoa. Tuossa talvella käydessäin Lidlissä Berliinissä kiinnitin heti huomiota, että niinpäs vain oli samanlainen laari sielläkin. Edes joskus maailma ottaa Suomesta oppia. Ehkä vielä astiankuivauskaapin ihanuudenkin oivaltavat.

markoj

Custom User
Valehtelisin jos väittäisin öisin herääväni murehtimaan maailmaa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kieltämättä se, että jollain on 1400 euron edestä tavaraa kerrostalon häkkivarastossa tuntuu uskomattomalta.
Vai oliks tää joku erilainen varasto?
Sitä minäkin vähän ihmettelin. Lie 1400e saisin romppeistani vaikka koko talo käännettäisiin.

Joensuussa taloyhtiön häkkivarastoon oltiin murtauduttu (ei minun kuitenkaan, kun ei ylimääräisillä astioilla, parilla matolla ja vanhalla jalkalampulla mitään tehneet)... Sattumalta syyllinen piripäissään tuolla noin kertoi teostaan. Ilmoitin asiasta eteenpäin poliisille, mutten tiedä miten siinä sitten kävi.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Yks fillari ilman polkimia, kilikelloa, lokareita ja kissansilmää maksaa enämpi.

Ei hirveesti nukuttanut. Vähän nyt huolet painaa mieltä.

markoj

Custom User
Kerrostalossa asuessa häkkivarasto oli lähinnä kaatopaikalle menevien törkyjen välivarasto.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.